stateam io linistit

postat de dracu in 2007-09-20 15:50

cum stateam io linistit azi in birou (adica munceam), apare pe la noi secretara lu bulibasa ala mare de la noi. sa vorbeasca la telefon. acu sincer sa fiu, nu’s ce dracu a gasit sa vina in birou la noi pt telefon, ca doar are si la ea in birou, si are si mobil de firma.

anyway… fara sa vreau am tras cu urechea. ca sa ciulesc urechile la un moment dat foarte tare, cand veveritza ii zicea interlocutorului / arei la tel.:

“I have a girlfriend!!”

si stie suficient de bine ingleza ca sa priceapa diferenta intre “friend” si “girlfriend”

la care io am zis “WOW!!”, si m-am uitat lung la ea. ce-i drept, nu-i rea cumatra….

da ma intreb cu cine vorbea totusi?? se dadea vreo veveritza la ea si o baga pe aia cu “am prietena”???
sau isi facea reclama pentru ceva activitati extracuriculare???
grea intrebare…

p.s. Mare norocos al nostru Project Director…..

in alta ordine de idei, am vazut un chinez azi.

ok, asta nu ar fi ceva asa de neobisnuit, ca-s o gasca de chinezi si aici. ce e neobisnuit e ca asta era MARE. si cand spun mare, ganditi-va ca io am 1.82 si 100 kile, iar asta era cam cu un cap mai mare decat mine, si mult mai zdravan.

cu siguranta nu m-as tine sa-i spun glumele alea vechi cu “dimensiunile” la chinezi…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

