se pare ca tre sa ma mut.. :((

postat de dracu in 2007-09-06 16:11

cica proprietarii apt unde vreau sa stau acu vor sa vanda apartamentu. asa ca tre sa imi fac bocceaua (iarasi!!) si sa ma mut. probabil ca in vre-o luna de zile.

ce ma fac io fara scula mea din baie??? jacuzzi meu cu sauna, spume, muzici, hidromasaje si alte nebunii???? adica tre sa ma intorc acu la cada din aia clasica, fara macar un hidromasaj acolo???

sunt disperat, imi vine sa imi tai venele… e ca si cum ai avea ca mandra pe sa zicem, Jessica Alba, dupa care un bulagiu ti-o ia, si iti da la schimb pe Mitzura. sau pe Buruiana. sa nu-ti dai cu tesla in oo????

iar astia d-aci au innebunit cu chiriile la apartamente. anu trecut au plecat vreo 5.000 de expati, anu asta in sept-oct mai pleaca vreo 2.000, la anu inca vreo 5.000, iar astia tot cresc chiriile.. da-o’n pla mea de treaba, un apartament cu 2 dormitoare e acu de la 1.500$in sus. iar bugetu nostru e de 1.100. o sa trebuiasca probabil sa ma bag la unu cu numa un dormitor, si nici ala prea grozav….

‘va’n gat de nesatui, ca parca ati fi romani… nu degeaba m-am simtit io ca acasa din primele 5 minute… Dacii peste tot, militieni marlani, mizerie cat cuprinde, tras strainii pe cosor cat se poate, si manele peste tot… Curat romanica, numa ca astia-s musulmani (cum suntem si noi crestini, de fapt…).

‘ratzi ai dracu cu melcii vostri cu tot.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

