Romania – tara de cacat

postat de dracu in 2007-07-11 01:54

azi o sa ma refer la agentile imobiliare, in ciclul “Romania, tara de cacat”.

ok, cum ziceam mai demult, ma chinui sa imi iau o jeg de cotetz in romanica. ca asa-i traditia noastra imbecila. asa ca anu trecut prin decembrie, am pus in vanzare un loc de casa pe care il aveam, cu gandul sa pun la un loc cu ce bani am mai strans, si sa iau respectiva cutie de chibrituri.

mai intai, in decembrie, o vaca de doctorita m-a pus pe drumuri si am cheltuit 700.000 lei. d-aia vechi. 100.000 pe taxi, si 600.000 nu’s ce certificatu mortilor masii de la primarie. ok, paricopitata cu pricina se trezeste, DUPA ce m-a pus pe drumuri, mi-a futut banii, ca s-a razgandit, si nu mai vrea sa cumpere terenul.

ok, l-am lasat la agentie, la vanzare, iar aia normal ca nu s-au gandit sa il puna si pe site. ca pula mea, era probabil ceva dificil de facut. ar fi trebuit potentialul client sa viseze ca ei au asa ceva la vanzare.

ok, a fost apoi fericitul eveniment cu scumpitul d-am’pulea, intr-o luna de zile, cu 10.000E a tuturor cotetzelor comuniste. faza care mi-a picat cam greu la stomac.

in sfarsit, ieri reusim sa vindem terenul, luam o parte din bani, si hai sa ne uitam (io si cu dna Dracu) pe site-uri, sa vedem ce pula mea gasim sa cumparam cu banii respectivi. oferte cacalau, sa tot alegi. un apt mai modest, nu de fitze, da nici ultima cocioaba. fac io o lista de oferte care imi faceau cu ochiu, si trimit la pizdele de la agentie, cu intrebarea (aberanta, de fapt), care dintre oferte sunt inca valabile. am trimis cam 10 variante.

primesc urmatorul raspuns: din toate anunturile alea, mai e valabil unu, la care din XX.000E negociabil e acu XX.000 fix, si mai e si anuntul nr cutare, numai ca nu mai e XX.000, ci e XX.000 + 7.000E.

acu, am si io o intrebare…. poate se nimereste printre cetitori si cineva care lucreaza la vreo agentie imobiliara (futuva-n gat sa va fut):

– de ce pula mea tot bagati anunturi la vrajeala peste tot??? de ce mortii masii veniti cu cacaturi de genu: aaahhh, ala s-a vandut, da avem altu mult mai scump disponibil. pula mea, aveti impresia ca dau o fuga pana acasa, trag 10 minute la ciocan, si mai fac repede inca 10.000E???? pula mea, daca am zis ca am suma de XX.000, asta inseamna ca ATATA AM, IDIOTILOR. nici cu o mie in plus.
-de ce firmele dau anunturi ca persoane fizice? pt ca stiu ca sunt de cacat, si multi nici nu mai vor sa auda de firme d-astea imobiliare, la care tzatza Floarea e mare patroana… una care are 3 clasa cu familia la un loc, si al carei singur talent este trasu pe cosor al clientilor.

labele alea triste care o freaca in parlament pe banii nostri (prostanacu, bombonel, wc tudor samd) de ce pula calului nu dau o lege, prin care sa spuna ca firmele care dau anunturi false, cu rea credinta, se desfiinteaza automat, iar administratorii baga scurt 10 ani de parnaie. ca brusc ar deveni toti mai cinstiti…

sau alte pule cu urechi, proprietari de data asta, se trezesc, dupa ce dai la pace cu ei, ca iti vin a 2-a zi cu: “mai vreau 5-10.000E”. si la mine s-au aruncat altii sa cumpere terenul, da odata ce am vorbit cu femeia, desi poate ma tenta, mi-am respectat cuvantul dat.

mah, a mai ramas vre-un om cinstit (macar cat de cat) in tara aia, sau toti sunt borfasi??? cum dracu mai aveti pretentia sa fie politicienii cinstiti, cand pulimea de rand nu e. ca doar si puliticienii tot romani sunt…

pula’n ea de tzara de cacat…..

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

