revelatie

postat de dracu in 2007-08-14 15:29

mah, cred ca stiu de unde s-au luat emo astia….

hai sa va spun cum am descoperit:

aseara, dupa ce un nenorocit din Diablo a batut la mine ca la fasoale, mi-am bagat p-la in el de Diablo si am varat dvd-ul cel nou, cumparat de la aprozar. pe care am (in sfarsit) Final Fantasy VII si VIII.

eh, atunci m-a lovit revelatia.

emo astia micii au copiat din manga look-ul. si ceva din atitudine, si ca aia sunt emotivi si bocesc mult.
numa ca, spre deosebire de emo, aia se si bat cu stele, pasarele, fulgere, traznete si alte etc-uri.

am I right?

by the way, am zarit in concediu si niste emo, pe la cta.. de fapt, erau vreo 3 urate (si grase), cu unu si mai urat…

m-am prins, daca esti urat(a) cu spume, n-ai alta sansa decat sa te faci emo!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

