Monstrul din camine – Ultima Noapte

postat de dracu in 2007-09-26 03:22

citindu-l pe Brumaru, mi-am adus aminte de Plai cu Boi. si plecand de la textele comico-erotice, sau copilaros – nostalgice, m-a dus mintea in trecut propriu…

e ceva ce voiam mai demult sa scriu, dar n-am avut timp/chef.

Avertisment:
Veveritzele cu corasonu sensibil sa faca bine sa plece inapoi la telenovele. urmeaza un text porcos, nu musai ca limbaj, ci mai mult ca atitudine.

Era pe vremea cand eram fecior la mama, ca zic asa. descoperisem nu de foarte mult timp mirosul de pasarica, si devenism dependent. la modul ca nu scapam nici una, fie ea si urata ca muma padurii. tot pasarica avea si aia

aveam o prietena (Scorpia, poate o sa dezvolt alta data subiectu), cu care nu mi-o puneam. ca voia sa se pastreze pt Prins Ciarming. asa ca ma simteam pe deplin justificat sa dau cu pla in toate cele 4 zari.

ok, asta fu introducerea, ca sa realizati imprejurarile.

una dintre “victime” (=tipa cu care mi-o puneam) era o tipa din camine. La care ajungeam in ultima instanta, cand nu gaseam nimic altceva de marlit.

ok, tipa era o fata super de treaba, cred ca se si atasase de mine (al dracu sa fiu daca stiu de ce…), stia ca am prietena, da tot ma primea cand apaream din senin, cu scopuri precise.

din pacate, era naspa. adica nasoala rau. mica + grasa. si ca bonus, si un defect de vorbire (putin balbaita). drept pt care, frate-meu o botezase, marinimos cum ii el, si inspirat, Monstrul din Camine.

ok, intr-o buna seara, ajungand io la concluzia ca stau la mana mea de vreo 2 luni, am zis sa ii fac o vizita de curtoazie tipei. si ma duc. tin sa precizez ca era prin ianuarie sau februarie. iarna dracu, oricum.

ajung in camin, inarmat cu o sticloanta mare de vodca (cu titlul de anestezie, sa mai uit ce urata-i). dau vodca pe gat, si ma bag in pat cu cumatra. ne-am apucat de treaba.

imi amintesc si acum saruturile ei…. ai bagat vreodata un melc viu in gura??? ei, nici io, da imi imaginez ca tre sa ai o senzatie de genul asta.. ceva rece, balos, moale, care se misca peste tot, si lasa dira aia de bale….

bleahhh.. inca mi se ridica parul pe spinare…. se udase toata, asa de rau ca si asternuturile erau ude… eu eram ud si lipicios…. cred ca alcoolul imi exacerbase cumva simturile, ca vorba aia, simteam monstruos…

intr-un tarziu, am terminat cu hatzaiala.. dupa o vesnicie, ca asa mi s-a parut mie… eram ata de dezgustat de mine insumi, ca-mi venea sa borasc.. eram ud, transpirat, plin de bale de parca ma pupase un melc, aveam un gust oribil in gura (si nici macar nu pusesm botu ), ma simteam jegos….

mah, asa de oribil ma simteam, ca imi venea sa imi iau lumea in cap.

m-am dus la baie,si m-am spalat cu apa rece (am mai zis ca era iarna???). m-am intors in camera, si incercand sa evit a ma uit la ea, am inceput sa ma imbrac. biata fata, a ramas intepenita. se astepta sa raman peste noapte cu ea…

* unde te duci?
* acasa
* pai de ce?
* am treaba
* ce treaba????
*…………………….. (o scuza imbecila si penibila, nu mi-o mai amintesc)
* Dracule, nu pleca, esti nebun, nu vezi ce-i afara??? stai aici pana dimineata. ai mai facut si dus, si esti ud… o sa te imbolnavesti….
Afara era un viscol de zicea-i ca-i sfarsitul lumii. normal ca bani de taxi n-aveam, pe la 2 noaptea nu mai circula nika, asa ca aveam de bagat talpa cam 7 km pana acasa….
* (in gand: bag pula-n ea de vreme, decat sa stau cu ea pana dimineata, mai bine merg 7 km prin viscol…)

ok, sa incerc sa scurtez putin.
ea a inceput sa planga, io m-am simtit si mai de cacat, am sarit in blugi si in bocanci, am pupat-o pe frunte (ca atat m-am simtit in stare) si m-am carat… am mers ca ostasu sovietic prin viscol vreme de 7 km,am ajuns acasa inghetat ca un rahat. falcile imi erau bocna, de nici nu mai puteam vorbi.

dar, m-am bagat fericit in patul meu, sa dorm singur, neagresat de nici un monstru

happy end.
aia a fost ultima data cand am vazut-o pe tipa. am auzit ulterior ca s-a maritat cu un tip super, asistent universitar, care cica si arata bine ca animal (????). si au trait (probabil) fericiti pana la adanci batraneti.

de atunci am inceput sa fiu ceva mai selectiv in privinta partenerelor de hitza – hitza. ca sa evit alte experiente traumatizante.

p.s. normal ca m-am imbolnavit ca dracu, de-am zacut vreo 3 zile.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

