iupii, back to work!!!

postat de dracu in 2007-08-11 15:32

ca sa zic asa….

in noaptea asta m-am intors la munca.

Maimutzica mi-a scos par alb intr-un aeroport de legatura (unde-i berea 10E, fmm).

in cele din urma, am ajuns si la destinatie, unde am fost exilat in dormitorul liber, din motiv de sforait.

Dna Dracu a declarat my dear apartment ca fiind “depresiv” (din motive de vazut la 5 dimineata si pe intuneric, presupun). maimutzica n-a declarat nimic, da dupa tropotele pe care le baga dintr-un coltz intr-altul al apartamentului, trag concluzia ca ii place.

acu am primit misiunea sa ma uit dupa un patutz de puradel, ca sa aiba maimutza unde sa fie inchisa cand face fitze. si cica e un magazin in centru, unde un patutz e intre 300-600$, iar carucioarele pt puradei sunt la pret de masina de formula 1. chiar sa dau o raita, ca-s curios.

in rest, toate bune si frumoase

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

