emo si metrosexuali – emo strickes back :)

postat de dracu in 2007-07-16 02:16

am primit un coment destul de … agesiv la ceea ce scrisei io mai devreme. pt ca mi-a luat ceva timp sa ii raspund, am zis sa il fac si post separat. asta si finca mi-e lene sa scriu alt post, daca tot am muncit deja

so, atentie papusa, urmeaza celebrul “copy-paste”:

hybrid4u
2007-07-15 18:44
ai dreptate mey… ai pierdut de mult timp contactul nu cu generatia de azi, ci cu realitatea. e trist k la etatea ta (probabil mult prea respectabila sa fie introdusa pe blog) nu stii sa-ti vezi de ale tale: politica, masini, fotbal si pizde goale (k doar esti barbat, macho, gigolo cum mai vrei tu sa-i spui).
sa-ti explic de ce: in primul rand ai o conceptie de roman idiot. clar roman idiot si nu-mi retrag cuvintele. ce nu stii tu inseamna k nu exista nu-i asa?
daca ai fi asa cult cum te dai in blogul tau ai mai citi si tu ultimele articole legate de psihologia moderna (nu a evului mediu cand erai tu tanar). copii din ziua de azi se dezvolta din punct de vedere intelectual mult mai devreme. adica la varsta la care ai descoperit tu ce ai intre picioare (17-18 ani) deja tinerii din ziua de azi si-au stabilit de mult preferintele sexuale, sunt pe cont propriu si chiar mai realizati decat tine.
faptul k tehnologia a avansat si k sau inventat creme pentru barbati, k exista indivizi de sex masculin care chiar se mai ingrijesc, se mai spala si se mai uita la ei k inca nu au dat coltul nu ii face gay.
sa-ti fac un bine si sa-ti las niste note informative:

HOMOSEXUÁL ~ă (~i, ~e) m. şi f. Persoană care practică homosexualitatea; pederast. [Sil. -xu-al] /

hybrid4u
2007-07-15 18:51
adik gay cum ii zici tu😉

Metrosexualitatea, un termen inventat de jurnalistul britanic Mark Simpson, se refera la o subcultura a barbatilor de orice orientare sexuala care au un simt estetic puternic si sunt preocupati de aparenta lor, mai ales in domeniul modei.
Metrosexualitatea ca identitate barbateasca a devenit din ce in ce mai pronunta in anii 1990 si anii 2000, si poate fi vazuta ca o impotrivire la rolul de gen stereotipic si traditional masculin.
Termenul “metrosexual” este format din cuvintele “metro”, de la cuvantul “metropolitan” (urban), si “sexual”. Desi seamana cu termeni precum “homosexual”, “bisexual” sau “heterosexual”, care se refera la orientari sexuale, termenul metrosexual nu are nimic in comun cu orientarea sexuala.

am citat din http://www.dexonline.ro si http://www.wikipedia.org

nu ma astept k inainte de a da drumu la gura chiar sa iti dai seama ce spui. serios. sunt constienta de faptul k esti batran si numarul neuronilor scade dupa o varsta. esti penibil si ar trebui sa-ti vezi de locul tau, in banca ta. mintea ta clar nu poate concepe ce inseamna sa fii un copil cu probleme care nu era alta metoda de a atrage atentia asupra gandurilor sale. ramai tu ala cu coaie mari si pwla mare si fii tu batman si fat-frumos pentru oricine care are sentimente fata de tine. ramai tu incuiat in lumea ta cu muzica ta cool, familia ta destupata, pizde goale (te citez din reply de mai sus), politica, masini si fotbal si incearca sa nu mai iesi din tiparele astea.

daca te dai asa interesant si atotstiutor… incearca sa vorbesti un un emo kid, desi pun pariu k poate sa te loveasca in cap si tot n-o sa-ti dai seama k ala e un emo. faci discriminari omule… tu nu vezi k esti invechit?
cum ar fi sa ma apuc sa te critic in functie de muzica pe care o asculti? (sa-ti mai explic k emocore e o ramura a muzicii rock si k a aparut inca din anii 1980???) sau de preferintele sexuale/politice? sa fac discriminari k ai burta si chelie sau k ai doi copii si ai mai fost insurat o data? sau k lucrezi la acelasi birou amarat de cel putin 3 ani incoace si k facultatea ti-ai terminat-o cu greu sau poate chiar deloc?
spune-mi tu… cu ce esti indreptatit sa-ti spui parerea asupra unui lucru care oricum nu are legatura cu viata ta marunta? sunt doar niste cuvinte pe care le-ai auzit probabil la televizor intre pauzele de la fotbal… lasa-le la statutul de cuvinte. atat trebuie sa ramana in mintea. lasa-ti capu mai lejer. sa se ocupe cine e calificat sa trateze subiectele astea😉

o zi buna in evul mediu…

astea fusera comenturile papusii.

raspunsul meu:

dracu
2007-07-15 23:14
wow… emo ataca…

ca o curiozitate… daca masculii astia emo sunt asa pizdosi, cum de ma ataca o cumatra??? o fi imputernicita lor, ei fiind ocupati acu sa fie emo…

ok, se pare ca sunt necesare cateva clarificari pt emo asta mica:

* etatea mea = 33. desi nu stiu ce importanta are. probabil ca e cam dubla fata de a ta, da chiar nu conteaza.

* politica ma intereseaza, pt ca plansul in pumni chiar nu ajuta. daca ii pizduiesti pe cativa dintre puliticieni, macar le strici buna dispozitie . si suntem (relativ) chit. voi bociti in continuare ce politicieni de cacat va conduc. din fata televizorului, ca in strada n-aveti coaie sa iesiti.

* masina n-am ca nu-mi trebuie deocamdata.

* urasc fotbalul. inclusiv cand joaca romanica.

* imi plac femeile (pizdele). e normal, fiind mascul. doar n-ai vrea sa-mi placa pulele…

* unde pula mea ma dau io cult ??? citeste definitia termenului…. sunt inginer, nu intelectual.

* ma doare fix in basca de psihologia moderna. Ca si de aia antica. Sau medievala. Dna Dracu se ocupa de treaba asta.

* tineri de 17-18 ani pe cont propriu, si mai realizati decat mine??? nu zic ca nu-i nici unu, da totusi… inca imi mai fac concediile in romanica… probabil ca te referi la aia care au totul la bot de la parinti.da, d-aia sunt o gramada, da nu-mi cere sa ii si respect. io primul salariu l-am castigat la 12 ani.

* de spalat e f posibil sa ma spal mai mult decat tine si multi altii, din simplul motiv ca imi place sa ma balacesc, si nu imi place sa put. in oglinda ma uit cand ma barbieresc, si cand ma spal pe dinti. ceea ce e mai mult decat suficient. o coafura de genul “puscarias” are avantajele de a fi extrem de usor de intretinut, a nu necesita oglinda si pieptan.

* daca un mascul se da cu creme, uleiuri, geluri, luciu de buze, lac, baga rimel, si alte cacaturi, E GAY. chiar daca inca nu recunoaste/stie. exceptie poate fac cei carora munca le impune asa ceva (artisti, tv, etc).

* “simt estetic puternic si sunt preocupati de aparenta lor, mai ales in domeniul modei” = GAY.
p.s. sa inteleg ca celor de la tzara li se refuza clasificare asta??

* “esti penibil si ar trebui sa-ti vezi de locul tau, in banca ta”
in momentul ala erai in locul meu, si in banca mea. daca cumva nu iti place: Valea!
vezi butonu ala mic cu “X” in dreapta sus. apasa pe el.

* “mintea ta clar nu poate concepe ce inseamna….” bla bla bla
probabil din cauza ca :
I don’t give a shit.

* marimea organelor mele, e treaba mea si a nevestei. cel putin atat timp cat nu apelez la tine ca amanta. n-am de gand, asa ca sezi ghinisor.

* Ma repet, I don’t give a shit daca restu lumii considera muzica pe care o ascult io cool sau nu.

* citeaza corect, nu manca cacat. expresia folosita de mine era “gagici goale”, si nu “pizde goale”. daca nu tii minte expresia, baga “copy-paste”. Rufio iti poate deslusi tainele acestui mister. fara masini si fotbal, de care-s total neinteresat. nu stiu daca ai vazut ceva scris de mine pe tema asta, deci nu mai trage concluzii d’ampulea.

* “daca te dai asa interesant si atotstiutor”
iar vorbeste gura fara tine. indica exact postul unde fac asta.

* “incearca sa vorbesti un un emo kid”
I don’t give a shit.

* “tu nu vezi k esti invechit”
see above

* “cum ar fi sa ma apuc sa te critic in functie de muzica pe care o asculti?”
see above

* “sa fac discriminari k ai burta si chelie sau k ai doi copii si ai mai fost insurat o data?”
I don’t give a shit.

* “sau k lucrezi la acelasi birou amarat de cel putin 3 ani incoace si k facultatea ti-ai terminat-o cu greu sau poate chiar deloc?”
I don’t give a shit.

lucrez la aceeasi firma de 4 ani. si am terminat si facultatea inainte de asta. desi mai multa inginerie am invatat de la taica-miu, sudor de meserie.

* “cu ce esti indreptatit sa-ti spui parerea asupra unui lucru care oricum nu are legatura cu viata ta marunta?”

pt ca asa mi s-a sculat mie (cu carare pe dreapta), si pt ca singurul lucru la care nu renunt pt nimeni e libertatea. inclusiv aia de exprimare. d-aia iti si las postul si nu il sterg. nu musai ca te respect pe tine (n-am motive deocamdata), ci pt ca iti respect dreptul de a avea o opinie, si de a ma critica / injura. chiar la mine acasa.

ca o concluzie, se pare ca esti marcata de masculi care se uita la fotbal (vezi psihologia aia moderna).

si ca un sfat, nu-ti place, nu citi. nu scot bani din chestia asta, asa ca scriu cand / ce / cum am chef. doar nu te astepti acu sa-mi schimb io opiniile…

p.s. intr-un alt comment, la acelasi articol, ziceam de fapt ca n-am nimic cu personajele in sine, ci ca me inerveaza CUVINTELE cel mai tare. anyway… nu retrag nimic.

p.p.s. aruncati un ochi si pe site-ul ei, ca-i frumusica. ca un adevarat porc ce sunt, m-am uitat numa la poze, si nu m-am deranjat sa citesc.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

