din studentie :)

postat de dracu in 2007-07-03 01:01

ehhh.. when I was young and beautiful…

asta era pe vremea cand Dna Dracu nu era inca o doamna, ci o superba domnisoara, aspiranta la titlul de doamna Dracu…

ne hotaram intr-o seara sa iesim in 4 la o bere. io, viitoarea dna dracu, bunul meu amic Kara, si cu mandra lui, care era colega de camera cu Dna Dracu la camin.

merem noi in oras, ne oprim la o carciuma in centru. curatica. ne asezam frumos la masa, cerem noi cate ceva normal, bou’ de Kara vine cu o sonda d-aia de suc, plina cu varf cu coniac… io am belit ochii mari..

– Kara, ai innebunit?? ce pula mea faci mah????
– Lasa mah, ca am chef sa beau…
– Kara, daca te imbeti, bag pula, te las in santz.
– Lasa mah ca nu ma imbat..

ma duc pana la buda, cand ma intorc, sonda lu Kara goala pusca…
‘ai sa-mi bag pula…. sa vezi ca o sa trebuiasca sa-l car…

mai trag o tigara, ciupesc un pic din coniacu meu, Kara se intoarce cu alta sonda, plina si aia ochi..

– Kara, futu-te… n-am chef sa te car, potoleste-te dracu…
– Lasa mah, ca stiu io ce fac….
– Stii pe mm…

pana sa termin tigara, Kara al meu a dat pe gat si a 2-a sonda cu coniac… facuse 7-800 ml in 10 minute…

haolio,mancati-as… tre sa ma misc repede, ca acu il ajunge din urma…

dau semnalu de plecare, Kara deja privea lung… il rezem de un stalp, si-i zic:
– Kara, in pula mea, te tii pe picioare cand pana platesc?
– Da!!! zice el, hotarat nu gluma….

ma duc, platesc, cand ma uit, Kara se scurgea incetisor pe stalp…. atentia, nu cazuse, nu cadea, ci cum il lasasem io sprijinit, i se muiau picioarele, si se scurgea pe stalp….

mah, imi zic io, e groasa… le-am trimis pe gagici la maxi-taxi, sa se duca la camin, cu vorba ca vin si io cu animalu dupa un timp….

bafta mea a fost ca amicu Kara era micutz, la vreo 1.6m si 50 de kile. din pacate, io cantaream doar vreo 75 pe vremea aia…

ma bag sub umarul lui, si o iau spre strada, cu gandu ca poate pacalim vr-un maxi taxi sa ne ia si pe noi. ca bani de taxi.. pula, ca doar eram studenti…

normal ca nu a oprit nici un sofer, ca le era frica sa nu le borasca omu in masina.. blestemandu-mi zilele, m-am inhamat la Kara, sa il car cei 3 km pe care ii aveam de facut pana la camin. desi tare ma tragea inima sa il las in primu santz….

la inceput, vreme de vreo 10 minute, a mai pedalat si el ceva. dupa care, pula, i s-a luat de tot lumina…. daca am vazut ca-i asa, am zis sa il iau si io mai comod, ca era mai mic decat mine, si mi-am indoit coloana.. l-am aruncat pe un umar ca pe un sac, si am apucat sa bag vreo 50m. se tot vaita in timpu asta, ca il doare stomacu, iar io il injuram ca la usa cortului.. cu aia 50 m facuti, am ajuns fix in fata la primarie, cand omu m-a anuntat sa-l las jos, ca boraste… il admiram, pe la 11 noaptea, cum dadea la ratze in buricul targului, si ma intrebam cum mama dracu il mai car restu de 2,5 km…

ma rog, in cele din urma, dupa ce l-am tarat dupa mine vre-o ora si ceva, am ajuns la intrarea in camin.. acu, bolsoi problem. ca era camin de fete, si era zgripturoaica la receptie, si cum pula mea sa trecem de ea in halu in care era asta..

i-am carpit vreo 2 peste ochi, ca apa n-aveam la mine, si i-am zis ca pe scari tre sa fuga de sa iasa fum din talpile lui, ca io tre sa fut ceva in seara aia. si daca nu ajung la Dna Dracu il fut pe el…

se pare ca a functionat destul de bine amenintarea, ca baga Kara o viteza pe scari de a ajuns inaintea mea in camera. zgripturoaica de la receptie a zbierat dupa noi, da probabil nu avea chef de jogging pe scari, asa ca ne-a lasat in pace…

cand ajungem in camera, si il vede mandra in ce hal era…. nu pot sa va povestesc ce era la gura brailencei…

l-am parcat pe Kara in patu liber, io m-am bagat cu Dna Dracu in scutece, si dam sa dormim…

peste vreo 5 minute, se aude zgomot de borala…. mai baga braileanca ceva injuraturi, aprinde lumina, si il vede pe Kara cum boraste nonsalant pe covor…. s-a apucat sa curete pe jos biata fata, neuitand sa il faca albie de porci in timpu asta pe “prins charming”. i-a mai tinut ligheanu inca vro 5 minute, sa termine asta de borat…. io cu dna dracu ne scapam pe noi de ras.. pacat ca nu aveam pe vremea aia camera foto sau video…

ok, termina Kara cu boratu, stingem lumina, dam sa dormim…. in 5 minute, incep sa se auda trosnete, busituri si mormaieli in camera.. nu era nici o stafie, se deplasa Kara prin camera, spre patul mandrei lui, plin de vitejie… io sa cad jos din pat de ras…. asta, rupt in gura de beat cum era, acu voia sa o faca si pe amantu perfect…

ajunge in pat la mandra, care il primeste frumos cu:
– futu-ti mortii matii de betivan imputit, ca tranesti mai rau ca o distilerie… nu vezi mah cat esti de rupt??? ce pula mea vrei??
– hmm aaahhh mmmmmm. asta a fost raspunsul lui.

s-a bagat peste cumatra in pat, chit ca nu prea voia asta, ca se imbata cand respira spre ea….
asta nimic, era iubaretz nevoie mare la momentu respectiv….

ei, si acu urmeaza momentu magistral….

dupa ce s-a catzarat cu greu in pat, i-a bagat lu asta limba in ureche, ce drac’ i-o mai fi facut, ca s-o potolit fimeia pa’ la urma, si s-o hotarat sa il lase sa isi faca mendrele… incepe omu cu incalzirea, io numai urechi, ca se anunta ceva fain.. in cele de urma, se urca omu hotarat peste ea, sa se indulceasca cu un 69… baga botu la aparat, siiiiii…. surpriza:

O auzim pe cumatra:

-FUTUTI MORTII MATII DE ANIMAL….. BAGAMI-AS PLA IN MATAAAAA, IDIOTULEEEE.. FUTUTE-N CUR DE IMBECIL… DOBITOCULEEEEE!!!!
– ce-i mah??? intreb io? ori s-a bashit???
– s-a bashit pe pizda mamii lui… A ADORMIT CRETINUL!!!!

am cazut jos din pat de ras…. am ras macar vreo 5 min, am aprins lumina, ca era musai sa vad si io specatacolu….

mandru de Kara, calare pe cumatra, intr-un 69 idilic, dormea ca un prunc…. sforaia dintre picioarele fetei de vibra patu cu ei… asta saraca se sufoca de indignare, si ce era la gura ei….. toata dunarea nu il mai putea spala pe bietu Kara… la ordinele hotarate ale tipei, l-am recuperat pe Kara, asa in pula goala cum era, si l-am parcat in patul liber….

normal ca a 2-a zi nu isi mai amintea nimic. dar a fost ca o carpa urmatoarele 3 zile, spre marea satisfactie a cumetrei, care s-a simtit pe deplin razbunata. desi tot l-a grijit🙂

urmatorii 2-3 ani, am facut misto de el pe chestia asta.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

