bodega de la beci

postat de dracu in 2007-07-13 03:29

mi-a luat vreo juma de an sa ma hotarasc sa le fac o vizita vecinilor care imi pun muzica in fiecare noapte pana pe la 4-5 dimineata. adica bodega situata undeva sub apartamentul meu…

avand in vedere ca am ramas in pana de tigari, si ca inca se auzea muzica, pe la 2 jumate noaptea am zis sa le fac o vizita, si sa-mi iau hrana pt plamani.

spre marea mea surprindere, desi e stilul “bomba ordinara”, nu arata chiar asa de rau.. partea cea mai faina e ca pe post de mese au acvarii. cu pesti in ele fain.

ca fauna, normal ca sunt numai bastinosi, si s-au uitat la mine ca la urs cand m-au vazut. presupun ca expatii nu vin pe aici f des

iarasi ca fauna, niste veverite destul de tinerele si simpatice. da io am fost copil cuminte ca de obicei. adica am aruncat o privire pofticioasa la decolteee si craci, mi-am terminat berica, si am venit acasa…. asa-s io baiat cuminte…

p.s. tigarile la pret normal. da 5E pt o Corona.. cam piperat.. tura viitoare ma bag la bere locala, sa vad cat e si aia.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

