babysitter

postat de dracu in 2007-08-27 11:40

m-o batut gandu sa caut pe aci o agentie d-asta de babysitting. cu ideea ca macar o data pe saptamana sa o scot pe dna Dracu la o carciuma, o plimbare romantica, etc.

m-am uitat ieri pe net, si am reusit sa gasesc un singur anunt pe tema asta. o cumatra care isi oferea serviciile (de babysitting, nu va ganditi la prostii), contra tarifului de 10$/ora.

ce mama dracu, 10$/ora??? ce-i face frate copchilului ala?? ii da lapte de san de la regina britaniei??? din cate am inteles, e un pret normal prin UK sau state. da totusi sunt in curu pamantului, unde si-a intarcat dracu copchii, nu in lumea civilizata…

ok, mi-am adus aminte ca l-am auzit pe “dadaca” noastra (tipu de la HR care are in grija toti expatii) bazaind ceva de baby sitting. asa ca l-am intrebat pe el ce a gasit. mi-a dat un nr de tel si un scor: 18$/ora. mah, ati capiat???? Dna Dracu are grija de 30 de copchii, pe mai putin de 2$/ora. nu cred ca e de 9 ori mai dificil sa ai grija de un puradel de 1 an.

asa ca s-ar putea sa ma las pagubas la faza asta cu baby sittingul. mai degraba o pun pe Dna Dracu sa aiba grija de Maimutza, ca e moca, si scot alta gagica in oras. in felul asta economisesc minim 50$/seara.

sa vedem totusi daca Dna Dracu e de acord cu idee mea. am io a banuiala ca s-ar putea sa aiba de comentat…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

