what a day…

postat de dracu in 2007-06-01 02:41

ce zi, frate… parca au capiat toti…

incep sa am indoieli ca atunci cand o sa ma fac mare chiar o sa vreau sa ma fac manager pe safety….

azi am facut urmatoarele (ma rog, ce imi amintesc):
1. mangaiat coleg pe cap ca nu si-a primit salariul cand voia el.
2. stat cu bunghiu pe HR ca sa il rezolve pe colegu (ma rog, e si subaltern pana se intoarce sefu..)
3. lamurit alt coleg ca da, poa sa plece in concediu pana pe 6 iunie, daca isi ia tel cu el si doarme cu el pe perna. si daca nu raspunde, a belit-o.
4. sculat la 7 jumate ca un dement, ca sa imi fac temele pt sedinta.
5. fost la prima parte a sedintei (aia de care eram io i/responsabil), dupa care bagat pula-n ea de sedinta si intors la lucru.
6. intors de la sedinta => back to work, nigger
7. evitat maciuca de la client HSE Manager, dat maciuca la coleg pt buleala.
8. enervat colegutza la maxim (i-am dat incarcare, sa nu se plictiseasca) , care mai avea putin si imi punea o grenada sub scaun. promis flori, bere, concediu.
9. primit circa 15 mii mailuri, din care 3 ale mele si restu ale lu sefu.
10. evitat alta maciuca de la client HSE Manager, dat mai departe la un bou de Site Superintendent (fara vaselina, cu Cc la cine trebuie).
11. conversat cu Project Manager, evitat maciuca la mustatza. redirectionat maciuca catre sefu de la Rijeka.
12. conversat cu Project Director (unu care o gramada de oo, si MARI). ‘nea directoru aruncat maciuca dupa mine, sters usor pe la cot unde generat durere intensa, maciuca impartit in 2: una dus la sefu de la Rijeka, cealalta il asteapta dupa usa pe sefu sa vina din concediu.
13. conversat sef Rijeka, trimis semnal “Atentie, maciuci la joasa altitudine!!!”. nu stiu daca apuca se se fereasca.
14. dat liber juma de zi maine la alta colegutza, ca zambit frumos la mine, si fluturat gene. dupa cum se vede, it works
15. comandat tricouri de sclavi pt dat la amploiatii mai breji.
16. interceptat maciuca de la corporate, redirectionare spre rezolvare la colegutza, ferit in ultima clipa maciuca de la colegutza.
17. fumat o carca de tigari, cu care ocazie o roscata zis ca m-am amorezat de ea, si ca o astept afara cand iese. tanti, din intamplare, zona de fumegat e in fata usii!!
18. gandit pe la ora 3 ca ar fi bine sa si halesc ceva, fugit restaurant peste drum, Construction Manager dat tel si rugat frumos maine ora 8 santier inspectie cantina-restaurant. cum pula mea sa zic nu???
19. in timpul mesei, primit tel de la Site Manager, sa ma duc la o sedinta la 15 km (in 8 minute). trimis coleg.
20. tot in timpul mesei, sunat doctor companie, sa vina din concediu maine la inspectie cantina.
21. intors birou, terminat emitere 7 documentatii, semnat, dat colegutza pt distributie, ferit maciuca.
22. printre picaturi, in pauza de pisare, bagat pula-n ea de viata, si in concediu lu sefu.
23. tot printre picaturi, avut grija de varcolac cum il scap din ochi, cum mi-l caftesc astia de il zapacesc….

si nu mai stiu, da cu siguranta nu au fost numa astea….
asa ca sa ii priasca lu sefu concediu cum imi prieste mie la munca…. manca-l-ar in cur … (asa se scrie corect? mereu am urat limba gramatica..)

concluzie ingrijoratoare:
frecventa crescuta de maciuci misunind pe langa mine…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

