se pare ca mere

postat de dracu in 2007-06-05 01:04

in sfarsit si ablogu.. ca pana acu a facut ca femeia in perioada aia naspa…

sa vedem, ce mai e nou..

treaba cu plecarea in egipt nu mai e asa de sigura.

sa va povestesc:

ma duc la o sedinta intr-una din zile. din fericire, se incepea cu safety, asa ca am terminat repede partea mea, dupa care le-am zis ca tre sa ma retrag, daca vor sa aiba documentatia aia la timp.

dupa ce am plecat, safety de la client le zice astora:

-ok, toate bune si frumoase, da voi ce faceti ca pleaca dl Dracu? cine il inlocuieste?? cine va mai face documentatia? si tineti cont ca e si multi skilled. il trimiteti si pe mare, si pe santier, va face hartoagele, audituri etc (ca orice roman, sunt bun la toate )… va trebe unu bun.

Project Directoru (PD) si Project Manageru (PM) belesc niste ochi mari, si raspund:
-Hiii???? aaahhhh.. what??? who is leaving??

-Mr. Dracu. he’s leaving at the end of the month, for Egypt. you didn’t know???

-aaahhh… NO! who said he’s leaving???

-your Corporate HSE man!

-no, we didn’t know. and he’s not leaving, unless we get a competent replacement. and if they DO have a competent replacement, they should send THAT one in Egypt.

narozii, (inclusiv sefu) au neglijat un detaliu: sa il anunte si pe PD ca vor sa il lase fara un om… planificare italiana, ce sa zic…

dupa asta, am dat un tur pe la PD si pe la PM si le-am explicat cum sta treaba, iar apoi l-am sunat si pe sefu de la Corporate. asta saracu:
– I don’t understand what’s the problem!!
– they want a replacement for me! am incercat io sa il lamuresc…
– yes, but why???
da chiar, de ce?

asa ca pana la urma i-am zis:
-coane, iote care-i treaba. da-i tu un tel lu PD, dati la pace, si ma anuntati si pe mine care-i rezultatul.

pana la urma, cica PD mi-ar da drumu prin sept, numa ca astia raman fara om pe safety in egipt pe 21 iulie

naspa, a cam belito sefutu de la Corporate.

ramane de vazut cine are oo mai mari si mai multe

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

