Puterea de distrugere

postat de dracu in 2007-05-25 18:33

Cu ceva vreme in urma munceam in Dubai. Desenam tevi pe calculator. kind off. Ne-au chemat acolo, o echipa de vreo 10 romani, ca sa facem treaba pe care o hoarda de filipaci si una de tzigani (cauciucuri) nu o facusera in vreo 3 ani de zile. Incepea sa ii stranga clientu de oo pe astia din santier, ca se apropia termenul de predare a navei, iar astia facusera 30% din treaba. Si mai aveau vreo 3 luni ca sa faca restu de 70%.

Asa ca arabetzii au adus 10 romani care sa le faca treaba. Bineinteles, pe contracte temporare pe noi, pastrand in schimb tziganii si filipacii pe contracte anuale.

Oricum, chestia e ca prinsesera astia o oftica maxima pe noi. Iti dai seama ca le pica greu la stomac faptu ca au fost altii chemati sa faca treaba. Sapau la noi si filipacii si tziganii intr-o veselie.

Noi eram destul de figuranti, sincer sa fiu, si le dadeam muie tuturor (dpdv profesional, da nu numai) cam oricand si din orice pozitie. Treaba s-a terminat in vreo 3 luni (grosul ei cel putin), si cu ajutorul sapaturilor de la tzigani si filipaci, au inceput sa ne trimita acasa. Io in prima serie, ca nu voiam sa muncesc mai mult de 12-14 ore/zi. Si mai ceream sa am macar o zi libera pe luna, indiferent cat de urgenta e treaba. Figurant, ce sa-i faci..

Abia acu ajung la subiect. Trantorii crapau cand vedeam ca suntem destul de mesriasi in AutoCAD (mai buni ca ei, oricum). Si intr-o noapte, il pune dracu pe un filipac batran sa ne provoace. Ne zice: „Mah, uite, pariez ca voi nu puteti sa stergeti un desen dintr-un fisier”. Noi, raniti in amoru propriu: „Muie mah! Da incoace ca iti aratam noi”

Pune filipacu desenu pe server, intr-o locatie comuna, si ne invita sa ne aratam puterile. Unu cate unu, romanasii s-au lasat pagubasi. Ca ce pula mea e asta, ca chiar nu se sterge, ca sa-mi bag pula daca am mai vazut asa ceva pana acu… Filipacu avusese deja vreo 15 orgasme de bucurie.

Io nu m-am lasat pagubas, ba mai tare m-am inervat cand l-am vazut pe filipac cum juiseaza…
Si am inceput sa sap.. Era un block. Uita-te in proprieti, explodeaza-l, muta-l, copie-l, schimba-i layerele, sterge layerele, etc… pana la urma am dibuit io pe undeva ca era un soi de imagine a unui obiect dintr-un alt fisier, care apartinea nustiucui, si era pe la mama dracu.. si oricat iti spargeai capu, stergeai imaginea, da cand deschideai fisieru din nou, nenorocitu de desen era acolo… Ma rog, dupa lupte seculare care mi-au luat vreo 2 ore, l-am futut. A disparut nenorocitu de desen din fisier. L-am chemat pe filipac sa i-o dau putin prin gura… S-a inverzit asta. Ca cum ai facut, cum dracu ai reusit etc. Marlanu nu stia nici el cum sa il stearga, descoperise intamplator ca nu se poate sterge.

In sfarsit, faza cu adevarat interesanta e ca pentru a face sa dispara nenorocirea aia de imagine, a trebuit sa sterg obiectul de-a binelea, din fisierul in care isi avea domiciliul.. nu stiu cine m-o fi injurat, da asta e..

Concluzia:
Cand e vorba de distrus, romanii sunt no 1.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

