pe mare

postat de dracu in 2007-05-11 18:15

Ce fac io pe mare….

Pai hai sa va zic…
Ma trezesc pe la 7 dimineata (sar peste micu dejun, ca ar trebui sa ma trezesc pe la 6 ca sa ma ocup si de ala..). duc in birou si imi fac “temele” pt sedinta. Ca sa nu ma trezesc io primitor de PC-uri.

Ma duc la sedinta la ora 9, unde ma cert (sau nu) cu greii de pe vapor: rep client, superintendent, mai rar cu capitanu.

Dupa sedinta ma apuc de dat ture de vapor. Pe punte, la macara (ca “yahtu” asta e de fapt o macara plutitoare). Le verific astora documentatia, echipamentu de protectie, ii intreb daca au habar ce mama dracu fac pe acolo.

Pe la 12 ma duc la masa, apoi ma intorc la birou. Mai fac ceva hartzoage, premise de lucru, risk assessment, si altele de genu asta.

Iar cateva ture de teren, inspectii, notite, ii mai opresc pe cate unii de la munca daca mi se pare ceva in neregula, ei ma injura (da numa dupa ce plec..😀 ).

Si astept sa se faca ora 19, cand termin munca. Asta daca nu cumva mai am treaba si ma cheama vr-unu din colegi cu treburi (ma rog, subalterni, sa zicem, desi nu-mi place cum suna). Sunt disponibil “on call”. Adica la orice ora din zi si din noapte.

La ora 19 haleala iar, si apoi in cabina. La tv + dvd.

Aa, am uitat sa va spun… cred ca sunt niste nenorocite de lanturi pe bordaj, chiar in dreptu cabinei mele, ca m-au capiat… se aude un zgomot infiorator de fiare frecate… pielea mea, bine ca nu ma deranjeaza la somn.. numa cat sunt treaz. J

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

