one night out

postat de dracu in 2007-06-28 23:36

Mah, am iesit si io ieri in oras…. frate, da mult nu m-am mai facut in halu asta de ranga…. cum spunea un fost coleg de munca , “am jucat ruptendo”.

am iesit cu colegu A. pe la 9 jumate, sa jucam un biliard. ne-am dus mai intai intr-un loc, erau toate mesele ocupate. asa ca ne-am indreptat spre Sharks. acolo au sistemul ala imbecil de programare la masa de biliard. adica te scrii pe lista, si joci cand iti vine randul.

ok, treaba cu asteptatul a durat vre-un ceas, timp suficient pt vreo 4 beri, si uitat dupa veverite. cu bucurie am constat ca sunt si unii care joaca mai prost decat mine, si chiar aia erau la masa. bineinteles, asta inseamna ca o partida dura minim juma de ora, pana reuseau aia sa bage bilele. de obicei le bagau pe ale adversarilor, da e ok, ca tot bagata ramanea.

a ajuns la masa si ultimu tip care era inaintea noastra pe lista. si care juca de spargea. l-a executat in vreo 5 minute (cu tot cu scarpinatul in cur si lins mandra-n bot). am urmat io, si m-a linistit si pe mine imediat. cu A i-a mers mai greu, si A era cat p-aci sa-l bata, da a blit-o la neagra.

anyway…. au plecat toti, am ramas io cu A, si am putut si noi sa jucam vreo 2-3 partide linistiti.

dupa ce ne-am facut norma, pe la ora 12, hai si noi catinel spre casa. da in drum spre casa se intampla sa fie si Universal. care-i o bomba imputita, in general, da unde se inchiriaza masa de biliard cu ora, si nu te mai f_te nimeni la cap.

ok, acolo mi-am luat o Corona, ca am zis ca bausem destul pe seara cu pricina.

cand, se cracaneaza usile, si apare scumpul meu coleg bastinas, ala de 130 kile. cu inca unu dupa el. pupat, imbratisat (am zis ca-mi ripe spinarea..) si, normal, scos sticla de vodca. am tras 2 pahare in stil rusesc (adica bottom up). mai tarziu (dupa alte pahare, baute in acelasi stil), ma il las pe A singur intre veverite, si io ma retrag cu malacu si cu prietenul lui in camera de alaturi, la un karoke. nu m-au lasat pe mine sa cant, sa nu le sperii clientii. a cantat doar malacu. ocazie cu care am avut si un mic interviu, pt ca malacu m-a rugat daca se poate, sa facem ceva sa-l angajam pe prietenul lui la noi. i-am zis sa vina azi la interviu, la ora 5. chestie pt care a vrut sa ma si stimuleze, in felul urmator:
s-a uitat la ceasul de la mana mea (ceas de plastic, vai steau lui), si m-a intrabt cat costa. i-am zis ca 12E. mi l-a aratat pe al lui, care cred ca-i din aur, si mi-a zis ca daca il angajam, o sa am si io unu la fel. m-am abtinut politicos sa-i spun exact ce aveam in gand, pt ca e colegul meu. si mai e si ditai huiduma, si era si baut. i-am zis ca imi place f mult ceasul meu de 12E, si ca nu vreau altul.

ok, dupa alte vodci, am simtit ca filmul deja se lasa in ceata, si nu mai stiu cine, cand si de ce, da stiu ca am plecat. spre marea mea bucurie, colegu se clatina mai tare decat mine. cred. oricum, a trebuit sa stau la ceva distanta de el, sa nu cada dracu peste mine si sa ma ingroape de viu.

din fericire, amicu lui nu bea deloc, asa ca ne mana pe amandoi ca pe niste berbeci spre taxi. imi amintesc vag ca am ajuns acasa, habar n-am cine a platit taxiul

cred ca am si dat la peste, dar avand in vedere ca prin casa nu se vad urme specifice, probabil ca am facut-o intr-un mod profesionist, la locul potrivit .

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

