misteru dracului

postat de dracu in 2007-06-19 19:29

mah, poate imi explica si mie cineva o chestie care ma calca pe nervi de nu se poate…

lumea se plange ca in romanica viata e de cacat. ca toate sunt scumpe. io am platit 2E pe un rahat de ardei gras, cand ar trebui sa fie 2E/kg. salariile sunt de tot rasul, cel putin in afara bucurestiului, si nici macar in bucuresti nu cred ca are chiar toata lumea peste 1.000E/luna. pensionarii si somerii mor de foame, profesorii cam la fel daca nu au bafta sa fie de mate, romana sau engleza, ca sa mai scoata un ban din meditatii. astia de prin armata iau si ei la vreo 500E, cel putin aia fara grade, adica majoritatea. angajati de pe la primarii, au si aia cate o suta sau 2 de iepuroi. militienii poate au si ei vreo 500E.

mah, cum pula mea se face ca va luati toti apartamente????? cu mortii masii se face ca in oraselul meu de cacat, la apartamentele de cacat, pretul a crescut cu cel putin 10.000 E in ultimele 3 luni??? de unde dracu aveti cu totii cate 30-100.000E???

de unde aveti frate cu toti atatia bani, spuneti-mi si mie, si imi bag pula-n ea de munca afara…. ca io muncesc de vreo 2-3 ani, si cu banii pe care i-am strans pot sa iau doar un jeg de garsoniera, in cea mai cacacioasa zona din orasul meu de rahat….

vezi vile peste vile, masini pizda, de zeci de mii de euro si toate alea… ce pula mea faceti frate de scoateti atatia bani, luminati-ma si pe mine!!! trafic de arme, droguri, coarde, ce mama dracu??? adica io imi permit sa traiesc mai bine decat multi din tarile civilizate, ca nu stiu cati isi permit sa puna deoparte in fiecare luna peste 1.000 de iepuroi, fara sa stranga din smochina, da nu-mi permit sa imi cumpar un jegos de apt (nu unu bun), in Romania. bancile se uita cu curu la mine cand cer un imprumut, da n-au nici o problema sa ma taxeze cu 10$ cand scot 100 sau 2 DIN BANII MEI. pe care ii las bancii, ca se se foloseasca de ei… sa fie clar, dau bancii bani cu imprumut, si pentru asta platesc… pula-n ea de tara, ca n-am mai pomenit asa ceva…

mah, din pacate tre sa o ascult si pe Dna Dracu (desi sper sa o conving in cele din urma), si sa ma chinui sa imi cumpar un cacat de apartament, intr-un cacat de tara. daca era dupa mine, de mult imi bagam pula-n ea de romanie, definitiv si irevocabil. sarmale gasesc la turci, mamaliga la italieni, vama veche la croati, vinu la bulgari , si-mi bag pula-n ea de Rromanie…

Tara de CACAT. cinste cui te are. Bag pula-n ea.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

