la ocna.. :(

postat de dracu in 2007-05-10 16:58

au trecut orele alea de care ziceam intr-un post trecut…

spre dimineata m-am culcat vreo 2 ore (si nu de 2 ori, din pacate), ca eram varza de somn.

m-a dus masina la barca, o tanti mai batrana si cu un cur cat china a fost f draguta, si mi-a dat o cabina de unu singur. in care am parcat imediat si am dormit ca porcu, leganat de valuri (ca un adevarat lup de mare ma aflu) pana m-a adus barca mica la barca mare..

acolo m-au aruncat pe (nu in) un cos de funii (aka Billy Pugh basket), m-au ridicat cu macaraua de pe barca mica pe barca mare. funny sa pun io o poza mai incolo.

azi m-am pus serios pe treaba.. inspectii si PC-uri cat cuprinde (pt necunoscatori, PC=puli in cur).

deja cam juma de echipaj ma uraste de moarte, incepand cu sefii.. sunt mandru de mine…

partea nasoala e ca tre sa fiu atent cand ies la fumat, ca-i cam aproape de balustrada locu cu pricina…

hai ca va pup, m-am carat la restaurant. glumeam. la cantina.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

