Interviu – primii 3

postat de dracu in 2007-05-30 02:45

Deci fura 3 bucati la interviu azi… pt jobu de Safety Officer

no 1.

un umflat, care vorbea parca avea numa prune in gura…

tot cv-ul lui cu joburi de IT. sef de retea, bagator de seama, instalator de uindousi si alte cacaturi.
ma uitam pe cv si ma intrebam “ce pla mea cauta asta aici???!!!”

io ii zic:
“mah, in cv-u’ tau scrie ca te-ai ocupat numa de IT related shit. de safety ai auzit ceva pana acu?”
si el
“pai sa stii ca io am mai mers si prin santier, ca ma trimiteau aia tot timpu sa le aranjez calc, ca se scurgeau datele cam incet pe tzava etc etc.”

-no bine bine, da de safety ai auzit??
-da
-ce?
-pai io ma plimbam prin santier….
-(Jizez!!! ce retard!!!)

se cam si cacase pe el.. nu stiu de ce, ca doar nu l-am muscat…

l-am mai intrebat ceva (sunt patit, avem un coleg care sta prost cu nervii).
-mah, daca te duci la un pulete, ii zici sa opreasca munca pt ca nu e “safe”, si ala nu vrea, tu ce faci?
-iau o hartie si scriu raport.
-no bine, si dupa aia ce faci cu raportu?
-ma duc la safety officer!
-(WTF!!!) da tu esti safety officer!!!!
-aaahhhh, ma duc la sef…
-auzi, si daca ala e agresiv cu tine, te injura, si nu vrea sa opreasca munca, se da la tine, ce naiba faci?
-il opresc!!! zice viteazu familiei…
-cum il opresti mah?? il iei de gat? ii dai peste mana?
-pai da!
-pai va dam afara pe amandoi in cazu asta. si pe tine, si pe el. ca tu tre sa te controlezi, (in pla mea) nu sa creezi incidente. asa ca baga la cap: nu pleci de acolo, il chemi imediat pe sef, si cheama ala security.

oricum, nu prea mi-a placut individu. daca se apuca vre-un italian sa “fa’n culo” pe la el, tre sa isi schimbe urgent pampersu.
ma futui…. aveam o impresie mai buna despre IT-isti..

no 2:
Cost Controller
a venit cu o recomandare de la un coleg de-al meu de pe santier, ca-i baiat bun.
tip istet, si umblat. engleza curatica. tot fara experienta, da venise cu temele facute. ii mergea mintea, si mi-a raspuns bine la intrebari. mi-a pus si el niste intrebari la obiect, despre mama companie, perspective etc. i-am raspuns cinstit ca sunt sanse sa faca ceva, da depinde de el si de bulanu pe care il are. mi-a facut impresie buna tipu. ii dau note bune

apropo de el, il intreb:
-si cum de te-ai hotarat tu sa te bagi pe safety? sau doar ai nevoie de un ban, si cauti orice fel de job? te intereseaza o cariera in domeniu, sau doar banu? (jobu e short term, vreo 6 luni)
a inceput cu texte.. cariera, companie cunoscuta, sanse etc etc. m-a apucat rasu si i-am zis in fata:
-ok, lasa vrajeala. jobu e short term oricum, si n-ar fi o problema daca vanezi numa salariu, cat timp iti faci treaba. da vreau sa stiu daca chiar te intereseaza, sa imi spui de ce.
tipu a inceput sa rada si el
-ok, pai e un job care a inceput ca se se caute inclusiv aici, si in afara de asta voi sunteti o firma mare, si poate prind si io un contract afara, ca expat.
-ok, ii zic, sa stii ca sunt sanse. daca iti vezi de treaba si ai si ceva bulan, poti sa prinzi. avem colegi care o sa plece pe contracte din astea. e cam scurt timpul ramas, da’ depinde de tine sa ii convingi ca au nevoie de tine.

no 3:
un safety officer care acu e la subcontractori , si in iunie i se termina jobu. are ceva experienta de teren, vorbeste acceptabil engleza, da pare cam zalud. oricum, e bun de hingherit pe campuri

no sa vedem cu ce ma mai distrez maine seara….

p.s. cum pula mea se face ca sefu tine interviu pt secretara, iar io pt talpasi????
sa-mi rupa astia picioarele cand ma prind pe strada….

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

