incepe meciul cu HR-ul

postat de dracu in 2007-05-23 23:41

m-au tepuit.. cum de nu ma mira, ca doar asta e rolul HR-ului.
ziceam io acu catva timp ca mi-au marit salariul magarii cu 90 de iepuroi / luna. ei, asta n-a fost pe degeaba (again, cum pla mea de nu ma mira), ci pt ca mi-au taiat cateva zile de concediu .

asa ca am trimis azi un mail unde le-am umplut frigideru (in mod politicos, of course), si le-am zis ca io stiu de mic ca se modifica contractul cu acordul AMBELOR parti. adica tre sa ma convinga si pe mine sa semnez cacatu ala de addendum. ma pot convinge cu binisoru (hai, uite ca-ti mai dam niste banuti.. ceeee? nu-ti ajunge? mah nesatulule.. hai ca mai pun 10 iepuroi) sau pot fi duri (degetele prinse la usa, oole cu patentu, etc).

numa ca ei nici nu s-au deranjat sa ma intrebe, si asta m-a inervat.

asa ca, pe langa faptu ca le-am bagat carne proaspata si macra in frigider, m-am apucat sa dau cu cv-uri in stanga si-n dreapta, ca sa am si io cu ce sa ii apuc de oo peste o luna de zile cand tre sa vad nou’ contract.

ca sa ma dau mare:
m-a contactat o firma cica de “head hunting” de la noi. pe blat, mi-au luat adresa de mail de pe un site de joburi, si mi-au scris direct (ca sa nu mai dea banu la intermediar)

si mi-au zis ei ca o firma de pe la noi m-a ochit, si ca ar fi interesanta sa le fiu sclav aaaahhhh pardon sef. adica Safety Manager.
ca sa nu pierd timpu d’ampulea, i-am zis lu nea vanatoru de capete cam ce pachet salarial am acu. nu cred ca imi mai raspunde sau eventual, daca-i baiat subtire, o sa zica: “sorry, ‘nea, da prea te crezi. nu putem sa te incurcam!”. om vide maine (?)

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

