I’m back (again)

postat de dracu in 2007-06-17 03:08

am ajuns si io “acasa”.

m-am intors cu vreo 500 de poze in plus (unele din ele sper destul de reusite), cu certificatul reinoit, rupt de oboseala, fara bagaje (va’n gat de italieni). prosciuto crudo si cu grappa au ramas in bagaj. sper sa nu mi le haleasca/bea tzaranii de prin aeroport….

ca experienta de calatorie, pot sa va spun ca n-am fost atat de supt in viata mea…
nu va ganditi la prostii, e vorba de tzantzari… bagale-as trompa in cur… in al lor, ca sa nu fie interpretari gresite…. zona aia e cu siguranta imparatia lor…

de asemenea, am fost lasat in bezna intr-un labirint plin de fum, format numa din fieroaice. a trebuit sa iau o decizie daca il las pe unu din echipa pulii si ii salvez pe restu, sau crapam cu totii (ma rog, teoretic). nu l-am lasat in urma, l-am recuperat.

ma rog, va mai povestesc io alta data, ca acu e tarziu…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

