good news??

postat de dracu in 2007-06-22 03:36

plecarea me in egipt s-a dus dracu. pt ca smecherii de la corporate, au uitat un detaliu inainte de a ma muta pe un alt proiect. si anume sa il intrebe si pe nea Project Directoru (PD) de pe proiectu asta daca are chef sa ma lase sa plec.

iar dupa ce clientu l-a intrebat pe nea PD cu cine are de gand sa ma inlocuiasca, nea a zis ca n-are de gand sa ma inlocuiasca cu nimeni, pt ca nu plec nicaieri. si avand in vedere ca nea PD are oo muuuult mai multe si mai mari decat sefutzu de la corporate, am ramas pe proiectu asta. pana la sfarsitul anului, probabil, cand si proiectu isi da obstescul sfarsit.

asa ca in august o aduc pe Dna Dracu si pe Maimutzica aici, si le tin cu mine pana termin jobul. daca nu se prelungeste pana prin 2012 .

pe de alta parte, am inceput sa mai arunc ci io cate un cv in staga si in dreapta. se pare ca cel NEBOSH e suficient de atragator in cv-ul meu, ca am primit deja o ofertapt Singaporte, si inca una, nu stiu inca pt ce loc. oricum, e bine sa aflu si io cat mai valoreaza curul meu pe piata la momentul actual. in afara de asta, poate am si cu ce sa ii strang de oo pe astia de la companie, sa mai dea si ei ceva bani, scartzarii dracu… si daca nu dau, nu-i asa complicat sa-mi dau demisia… adopt si io pricipiul englezoilor:

“we are whores: we go for the highest money”.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

