God damn freaks…

postat de dracu in 2007-06-30 00:36

mah, lasand la o parte faptul ca am un limbaj mai colorat, la mine pe blog ajung tot felu de ciudati…. ia uite aci…

* nudisti ocna
adica???

* femei bune fuste mini fara chiloti
mah da multe pretentii mai ai.. da numa femei bune nu-ti ajunge??

* ce fac io in 3 sapt de concediu
pai daca nu stii ce sa faci, io zic sa te intorci la munca. scapi de dilema.

* swinger cu prietena
poti sa o trimiti la mine, daca-i misto.

* femei amatoare
sa-mi zici si mie unde gasesti. desi io m-as baga la profesioniste mai degraba

* text pentru felicitare in prag de pensionare
“sa-ti fie tzarana usoara”???

* foaie verde pula mea
io-te si poetu

* concluzii despre salarizare
sucks

* costume baie pt grase
Rufio e expertul

* banci care inchid ochii
Sa te auda Al de Sus sa le vad pe toate cu ochii inchisi si cu mainile pe piept

* i-am bagat-o in cur
felicitari.

* ma futui
o fi vorba de un oltean / olteanca??? daca da, felicitari

* nu simt nimic cand fac dragoste
verifica daca i s-a sculat.

* fut urgent
??? adica ca speedy gonzales???

* pule anormale
huo nesatulo!!! alea obisnuite ce-au??? vrei cu 2 capatzani, cu 4 oo, sau cum???

* papagali cu raie
WTF???

* cur belit
deh, daca n-ai avut grija de el, ce sa-ti fac…

* pule mici
ia uite domle, cauta cineva si din astea…

* cum sa furi o masina
asta saracu cauta de prin mai, si inca n-a gasit lectii on line despre furatul masinilor…

* femeia il stranse de coaie
Jesus!!!! freak…. si a ajuns la mine cu chestia asta????

* cred ca o sa-mi torn un pahar de vin si o sa-mi aprind o tigara
asta da cautare….

* sunete dureroase mp3
vezi mai sus, la ala pe care il strange femeia de coaie

Asta-i tare de tot..
* am freza ma doare in pula
what can I say? io-s chel, asa ca nici in pula nu ma doare..

un traumatizat:
* sa-mi bag pula in el de sef
* sclavie

* in sange am murit..
RIP

* job – uri de 1000e/luna
pe bune ca nu ma intereseaza

* concluzii despre bere
e buna mah! sanatate curata.

* bag pla in ea de viata

* zdreanta
sigur sa gandea la catelusul din poezie aia…

* la ce este bun uleiul de masline?
ha ha ha… citeste mai sus si use your imagination

* as da o muie
de la mine poti doar sa iei.

* secretara buna de pula
eeehhh.. n-ar fi rau sa am una, ce-i drept.. da as tine-o pt mine in cazul asta…

* surami salata
??? surami, ai incurcat-o

* ma fut moka
tre sa fii urata ca moartea..

tre sa recunosc ca am facut o burta de ras citind toate alea….

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

