gata croaziera.. :)

postat de dracu in 2007-05-16 21:48

in sfarsit, am ajuns si io .. acasa?? pla mea….

care e definitia “casei” ca daca e locul in care dormi cel mai mult, pot sa spun ca am ajuns acasa.. daca-i ala unde-ti e familia, atunci inca nu-s acasa.. daca-i ala pe care esti proprietar, imi mai trebe s-un cort. pielea mea.. complicat…

ok, am ajuns in apt pe care mi l-a inchiriat mama companie.

vine si pe aici vara, incep sa iasa veveritele la fuste scurte, mai ai cu ce sa iti clatesti okiu. desi tot nu se compara cu mandrele noastre… d-aia mi-am luat io romanca d-a noastra…

ce ma inerveaza tare la cumetrele de p-aici e ca toate (ma rog, 99%) poarta sutien. si nu e voie topless la plaja. de cur gol nici nu mai vorbim.. deh asta e.. las’ ca ma duc in urm concediu pe la 2 mai

am terminat cu operatiunea (lansare jacket, bag io niste poze mai incolo). tizu m-a inlocuit pe vapor. tot tizu mi-a prins niste poze f dragalase cand eram la lansare, o sa pun si aici una, asa ca in sfarsit, pt toate fanele mele, o sa pun si o poza cu mine pe aici. sa aveti un evantai langa voi, sa nu lesinati cand vedeti mandrete de mascul..

p.s. si ma duc si la vot, sa crape parlamentarii de oftica…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

