croaziera..

postat de dracu in 2007-05-08 00:11

in 2-3 zile tre sa plec pe mare.. croaziera pulii, am glumit. la munca mah!!
si nu munca, ci ocna..

12 ore/zi, 7 zile pe sapt…

puii mei, i-a mancat in cur pe macaronari sa mute lansarea jacketului mai devreme cu vreo 5 zile. si tizu, ca el e mesteru pe treaba asta, vine cand era programat sa vina…. asa ca tre sa ii tin io locu…

jacketu mortii lui…

acu n-ar fi problema asa mare ca ma duc pe rahatu asta de mare (imi place numa sa o vad de pe mal.. hai, eventual un yaht, ceva.. da nu de pe o macara plutitoare ). problema e ca io n-am mai lansat nici un jacket pana acu.. si mi-e sa nu ma fac de kkt.. ar fi urat din partea mea…. in cel mai rau caz, o sa incerc sa nu ii incurc pe aia care stiu ce fac, si sa supravietuiesc pana se termina..

faza si mai naspa e ca pe 19 se prea poate sa fiu tot pe mare…. asa ca nu pot sa ma duc la vot..

mah, daca vr-o unu din cei care citesc nu-i hotarat cum sa voteze, meri mah in locu meu si baga un NU.

DAU O BERE PT UN VOT.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

