continuare la one night out

postat de dracu in 2007-06-29 22:40

pai continuarea la o asa betie tre sa fie si ea pe masura, nu-i asa???

adica, am ajuns in cele din urma in pat, si am dormit ca ursu pana pe la 10:30. ora la care am facut si io ochi; ma rog, e un fel de-a spune….

am deschis ochii, m-am uitat la ceas: “ai sa-mi bag pla…. iar am intarziat…. tot mi-o trage sefu intr-o zi pt faza asta..”. din pacate, aveam niste senzatii absolut minunate:
* in loc de creier aveam senzatia ca am in cutia craniana niste vata uda. si udata in ceva naspa si dureros, ca se mai si misca atunci cand miscam capatza, si durea ca dracu
* in gura aveam un gust de parca tocmai savurasem niste shobolani morti de 3 zile, pe timp de vara. sau ceva asemanantor.
* ochii mei, in loc de simpatica culoare albastru-cenusiu, erau de o si mai simpatica culoare rosu-injectat.

dupa ce am vazut in oglinda cat de praf sunt, am tras concluzia ca mai bine imi mai tin curu acasa pana dupa pranz. mi-a parut rau la faza asta ca nu-s femeie… luam spaclu, bagam un strat dublu de tencuiala, niste ochelari de soare , si eram ca nou. asa, mascul fiind, de unde dracu atata tencuiala???

ii trimit un sms lu sefu:
“- coane, nu prea ma simt bine. e ok daca vin la birou dupa pranz?”
raspuns:
“-on condition you report to medic”

ai sa-mi bag pla!!! sa vezi ca s-a ofticat asta si acu mi-o trage…. cum dracu sa ma duc la medic in halul in care sunt, ca doar n-am baut apa la gaini sa fac asa ceva…

dau sa il sun, sa-l lamuresc. da reject la tel, si imi trimite mesaj “meeting”.

eh, mancati-as.. deci nu merge sa mai zac in pat pana pe la 2…

m-am dus iar la baie, am dat cu apa la greu pe falci, poate poate ma infrumusetez putin. n-a mers.

m-am adunat cu greu, si mi-am miscat dosu catre birou. odata ajuns acolo, aflu ca-i la nu stiu ce mare sedinta, la nu stiu ce hotel de fitze, si ca sta toata ziua…. weeee!!! acu tre sa ma ascund de restu lumii pana pe la 6. bafta mea e ca biroul meu e chiar ascuns

mi-am trantit un expreso dublu, am luat si un pahar cu apa rece, si m-am dus la mine in vagauna. m-am intalnit si cu tizu pe drum, care, amabil, m-a lamurit ca arat ca dracu, si ca am ochi de vampir.

am baut cel expreso si cu apa aia rece, moment in care m-au apucat niste transpiratii reci de iti era mai mare dragu. stomacul meu se manifesta in asa hal de credeam ca vrea sa vada si el lumina soarelui.. si sa iasa pe gat.
asa ca am prins viteza catre buda, si am ajuns just in time sa arunc cafeaua si apa aia rece la tinta. cu precizie, nu asa….

ce sa mai, ma simteam de tot rahatul… l-am boscorodit pe malac, desi nu era (doar) vina lui…. la pranz am sarit elegant peste masa. abea pe seara am trecut pe la rest lebanez, ca sa bag o juma de salata fattush, on hommus, si un halabi kebab. subtire, asacum nu prea obisnuiesc seara….

pana la urma, abia azi de mi-am revenit cat de cat……

tot spre seara, l-am sunat si pe sefu, sa vad daca mi-o trage sau nu pt intarziere. dragutuz de el, m-a trimis la doctor pt ca ala de a murit acu cateva zile, acuza aceleasi simptome pe care le-am bagat si io (dureri de burta). si se temea sa nu ma curatz si io…. chiar a insistat sa ma duc la doctor…. daca nea ala a avut aceleasi dureri de burta ca si mine, a murit de intoxicatie alcoolica

naspa. urmatoarea betie o sa o trag peste cativa ani buni, ca imi ajunge pe moment cat am tras….

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

