breaking news

postat de dracu in 2007-05-21 18:46

de fapt nu-i o noutate asa de mare.. proiectul aici se cam apropie de sfarsit.. munca mea cea mai importanta s-a terminat, mai raman doar de mentinut anumite chestii, si cateva documentatii mai marunte, pentru care exista draft-uri. Clientul ne-a recunoscut ca avand cea mai buna documentatie si cel mai bun sistem HSE dintre toti subcontractorii. Documentatie facuta de MINE (in buna masura).

Maurul si-a facut treaba, maurul poa’sa moara🙂

tziganul companiei isi reintra in rol, dupa o pauza de 2 ani…

se pare ca in iulie o sa parasesc proiectul. urmatoarea statie: Egipt, Port Said.

o sa imi lipseasca multe de aici.. muntii Caucaz, musulmanii betivi si care mananca porc, musulmancele sexi si cu pantaloni mulati pe cur sau fuste mini, vodca ruseasca, fey hua, DVD-urile la 3 iepuroi bucata, si mai ales jacuzzi meu

n-o sa imi lipseasca marea imputita si poluata la greu, soferii cretini si iresponsabili (bucurestiu arata ca un oras de germani pe langa astia de aici).

da ma rog, pana la plecare mai e ceva. tre sa ma bucur cat mai am timp de ce-i bun pe aici.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

