Amintiri din sclavie 1

postat de dracu in 2007-06-05 01:58

Multi imbecili mai sunt pe lumea asta…. muuuuulti, sa-mi bag …

Lucram in urma cu nu f multi ani pt o asa zisa “corporatie”. nu m-am dus acolo din placere, ca stiam ca-i puscarie. dar a trebuit sa ma duc, ca sa am si io un ban…

doamne, cate aberatii erau “in place” acolo. pe cuvant ca atat prostie pe metru patrat n-am mai vazut in viata mea.. si am vazut destule…

to acolo am avut ocazia sa urasc cu adevarat pe cineva. sincer, din toata inima. un sentiment mai pur decat asta chiar n-am mai trait pana acum.
desi au trecut ani buni de cand n-am mai vazut cretinul cu pricina, o sa il urasc pana crap..

modul in care si-a castigat asa sentimente sincere din partea mea, e ca mi-a facut luna de miere de 3 zile, in loc sa fi fost de o saptamana. pt ca jegosul pulii, pus sef de un ciuciunghez pt faptul ca avea limba dulce (asta fiind singura lui calitate profesionala), nu a vrut sa imi aprobe o zi de concediu FARA PLATA . vezi draga doamne, se ducea pulii marea corporatie, daca parlitu de piping designer (destul de incepator, pe vremea respectiva), lipsea de la munca o saptamana.
el n-a vrut sa-mi aprobe, iar io fiind dobitoc, nu am lipsit nemotivat. ca-mi sugea pla, n-avea ce sa imi faca… ma rog, chestiile legate de codu muncii le-am invatat io mai tarziu, ca sa le pot da cate o muie.

o faza faina, cand m-am racorit putin cu ei. peste fo 2 ani.

aveam un sefutz, baiat subtire. peste asta, era o tipa (meseriasa ca proiectanta). iar peste astia 2, era ciuciunghezu (cu care de altfel ieseam la beri, si eram amici, da numa in afara programului).

era de pasti, si ciuciunghezu se pusese cu pula pe noi sa venim la munca, la ore suplimentare . io eram asa de scarbit de nu mai puteam respira. puteau sa imi dea aia o carca de bani, ca n-aveam chef sa vin la munca nici sa ma futi. si cam ca mine erau si restu colegilor…
ciuciunghezu, cand a vazut ca e groasa treaba, ca puletii s-au rasculat si nu vor sa vina la munca de pasti, il cheama pe sefutz si ii zice sa ne spuna ca daca nu venim la munca, ne luam penalizari.
vine sefutzu la noi, ne transmite mesaju, la care noi ii transmitem raspunsu pt ciuciunghez:
“-MUIE MAH!!!”
astuia nu-i venea sa creada.. altii plangeau pe la usi sa ii lase la overtime, sa mai scoata un ban, iar noi ii dam cu flit???
asa ca s-a hotarat el sa ne ia cu “binisorul”:

se bagase la o masa, si ne chema cate unu la el.
-vii la munca de pasti?
-nu pot, coane..
-de ce?
-mi-a fatat pisica.
-daca nu vii, te penalizez.
-sa mor io, chiar nu pot sa vin…
-10% penalizare

discutii de genu asta.
ma cheama in sfarsit si pe mine:
-ti-ai terminat munca?
-nop
-vii la munca de pasti?
-nop
-te penalizez
-de ce?
-ca nu vii la munca.
-unde scrie ca tre sa vin la munca in timpul meu liber???
-pai te cheama compania, tre sa vii.
-nu. daca ma cheama compania, si am chef sa vin , e ok. daca n-am chef, MUIE. ma puteti penaliza doar in caz refuz sa vin la munca si e caz de forta majora la companie: cutremur, razboi, inundatie, vulcan, sau ce pula mea o mai fi. legea nu prevede cacaturile tale de desene ca fiind caz de forta majora…

aci o da cu mucii in freza tare de tot..
-daca te cheama compania, e mai important decat legea!!
-auzi mah? ai grija sa nu te duci prin State, sau prin Europa, si sa le zici ceva de genu asta, ca le probezi si bratarile de otel, si cazare, masa + sex moka. la parnaie.
-te penalizez. 10%
-ma doare-n pula
-30%
-bine mah! penalizeaza-ma! –

m-am cracanat de ras cand l-am auzit cu 30% penalizare. codu muncii pe vremea aia zicea 5 sau 10%, de la o luna la 3 luni.

dupa ce a terminat asta cu balciu, m-am dus la sefutz (ala care era baiat bun), si i-am povestit toata conversatia.
dupa care i-am spus:

-coane, uite care e treaba: sa stii ca nu e absolut nimic personal. da pe toti aia care imi semnati decizia de penalizare, incepand cu tine, aia de la personal, manageri, directori, femeie de serviciu , pula mea, va dau in judecata, CA PERSOANE FIZICE, pt abuz in serviciu. pun cate 1.000$ pt fiecare proces, si va cer voua de 10 ori mai mult, ca daune morale, conform legii. asa macar poate reusesc sa-mi iau si io casa, cu sprijinu companiei.. si normal ca dau si firma in judecata. da pe semnatari in primul rand.

ma rog, ciuciunghezu a incercat sa ii puna pe sefutzi sa semneze, astia n-au pus botu (i-au explicat ca-i naspa sa te pishi pe ea delege, din punctu lor de vedere, si ca nu isi risca nici unu din ei curu pt el), asa ca pan la urma au last-o moale cu penalizarea…

punct pt mine contra labarilor

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

