alt feedback de la un parlamentar

postat de dracu in 2007-05-02 15:24

parlamentar zice:
Costel Ovidenie wrote:
Am avut rabdarea sa citesc acest mesaj si va marturisesc ca de la un” amarat de alegator” nu ma steptam la un asemenea limbaj,dar de unde nu este nici Dumnezeu nu cere.

io raspund:
Domnule parlamentar,

Daca ati avut rabdarea sa cititi un mesaj necivilizat, poate aveti rabdarea sa cititi si unul civilizat.

A trecut ceva timp de cand a trimis mesajul ala, asa ca m-am mai calmat de atunci.

Asta nu inseamna ca mi-am revizuit si parerile despre parlamentari…

Raspunsurile primite de la colegii dumneavostra au fost destul de diverse. De la cele politicoase (pe care le-am apreciat, si le-am raspuns la fel), la cele cu amenintari cu „organili”. Pe care le-am tratat in asa fel incat tovarasii cu pricina sa isi reaminteasca faptul ca Ceausescu a fost impuscat pentru pareri de genul asta.

In legatura ca faptul ca nu va asteptati la un asemenea limbaj, va recomand sa petreceti mai mult timp ascultandu-va colegii: vadim, buruiana, voiculescu, geoana, etc.

Pentru violente de comportament, nu doar de limbaj, revedeti inregistrarile de la condamnarea comunismului de catre presedinte.

Parlamentarii vor avea dreptul sa ne ceara noua politete, cand o vor manifesta ei in primul rand.

O sa va rog si pe dumneavostra (in calitate de co-platitor al salariilor dumneavoastra), sa imi raspundeti la cateva intrebari (la care nici unul dintre colegii dumneavoastra nu a binevoit sa imi raspunda):

– Cum ati votat la ultima propunere de marire de salariu pentru parlamentari?
– Cum ati votat la introducerea pensiilor pentru parlamentari?
– Cum ati votat in privinta perchezitionarii lui A. Nastase? Vi se pare corect ca unii cetateni sa fie mai egali decat altii? Pe mine unul nu ma intreaba procurorii daca le dau voie sa ma perchezitioneze…
– V-ati consultat cu alegatorii inainte de aceste voturi? Au fost ei de acord?
– Vi se pare corect si cinstit ca cineva sa fie platit daca nu se duce la munca? Daca aveti o firma, ati fi de acord sa va platiti salariatii care nu vin la munca? Noi de ce trebuie sa va platim?
– De ce nu cereti (public) celor ce abuzeaza de anumite drepturi sa inceteze asta? Ma refer la dl. Geoana, care ocupa abuziv o locuinta de protocol , iar acum da lectii de cinste.

Ca cetatean care va plateste din buzunarul meu (desi as vrea sa refuz aceasta „onoare”, dar nu am cum), va cer sa imi raspundeti. Dupa cum vedeti, am facut-o intr-un mod civilizat.

Astept raspunsul dumneavostra!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

