ahhh.. femeile…

postat de dracu in 2007-05-29 00:09

femeile sunt cel mai bun aliat si suporter al omului.
am constatat asta de mult… si m-am si folosit de cateva ori de relatiile bune cu ele..

si e asa de simplu sa ai relatii bune chiar si cu o scorpie (ma rog, cu majoritatea… mai sunt si din alea care-s pierdute pt societate..)

o felicitare virtuala (ca tot e moka), un martisor de 2 lei (da’ prins in piept cu convingere) etc..

insa, ce le da cu adevarat pe spate sunt dulciurile
o capsuna, o prajitura, o bomboana, un rahat, un tort, o baclava etc…
toate se uda cand le chemi la tine sa le dai ceva bun + un zambet cu toti dintzii..

cel mai tare imi place cand cheltui 10 iepuroi pe dulciuri, trimit mail, si incep sa apara printesele una cate una… secretara Project Managerului de la client, sefa de la HR, secretara de la noi din dept, colegutza, sefa de la financiar, tipa de la documet control, etc….

toate: “vaiiiii.. e frumos din partea ta.. numai tu ai grija de noi… ce dulce esti etc etc”

ce am avut de castigat cu investii minore?

1. cand munceam intr-o “parnaie” (corporatie) aveam o colega care pt stafidele trase in ciocolata odata pe luna, umbla in locul meu cu hartzoagele…
2. tot la “parnaie”, gagicile de la xerox imi faceau carca de copii (copii de documetatie, nu progenituri de-ale mele ) in cateva ore, in loc de 2-3 zile.
3. la o alta firma (la care faceam camasi pt tommy hilfiger), eram vreo 8 barbati la 400 de femei. una imi facea cafeaua de dimineata, alta masaj, alta cafeaua de pranz, alta imi aducea de mancare. de BJ din pacate nu se ocupa nici una . da ma rog, nici ele nu-s perfecte..
4. tot la firma de camasi, una din ele m-a avertizat din timp ca administratorul vrea sa imi dea un bocanc in cur. avand timp suficient, m-am carat la nea Patriciu, si i-am dat io muie lu nea administratoru.
5. aici, datorita unor “inside info” de la sefa de la HR (care cred ca avea bucurii la mine. din pacate, i-au trecut ), mi-am tras conditii mai bune (training la greu).
6. pt un martisor electronic, gagicile din elvetia s-au udat toate, si mi-au bagat o marire de salariu.

girls are soooooo easy…

concluzia?
daca vreti sa va mearga bine (la job si nu numai), dati-va bine pe langa toate cumetrele, de la femeia de serviciu la nevasta sefului. o bomboana, o maslina, un compliment etc. fa-te interesat, lasa-le sa planga pe umaru tau (ai de spalat camasa dupa aia, da asta e..). majoritatea miscarilor sunt moka sau f ieftine

o sa fiti uimiti de rezultate..

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

