rezultatul e-mailului catre parlamentari

postat de dracu in 2007-04-25 14:52

ca rezultat al micului meu moment de furie, cand am trimis un mail plin de “felicitari” anumitor parlamentari, am fost amenintat pana acum de 2 din trei cati mi-au raspuns cu “organili”. primului i-am urat sa crape, celuilalt, fiindca a dovedit un oarecare simt al umorului, si a raspuns politicos la mailul meu, i-am recomandat sa apeleze la SIE, intrucat SRI nu are jurisdictie in afara tarii.

se pare ca mai nou am ajuns amenintare la siguranta nationala

din pura curiozitate, a mai scris cineva vre-un mail la adresele alea? daca da, cine si ce raspunsuri a primit?
poate facem un club ai noilor golani, dictatori, sau orice alti d-astia care ameninta linistea lor si le strica somnul.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

