restaurant romanesc in londra

postat de dracu in 2007-02-04 01:22

al dracu sa fiu daca stiu cum se numeste….
pe Old Bailey Street. la un oarecare numar. aproape de catedrala St. Paul, parca.
am umblat de mi-au intrat (iar) picioarele-n cur.
intr-un tarziu, cu ajutoru diferitelor harti printate in prealabil, si o plimbare de vreo 2 ceasuri pe malu Tamisei, ajung si in maretu loc
intru:
3 perechi dansau conga sau ceva de genu asta. dracu stie. unu negru, restu pareau englezoi dupa fatza.
sala mare, da cam pustie. pesemne n-au ajuns inca destui romani pe acolo…
la o masa 2 indivizi, vorbind ba in italiana, ba in romana.
la alta, un grup de vreo 6 bucati. romani (cred) toti
cer meniu, ma asez la masa, si in buna, traditie romeneasca, astept. si astept. si astept. dupa vreo 10 min mi se urca kktu la cap, si ma duc la patron (care era la o barfa mioritica cu ai de la masa mai plina), si-i zic sa imi dea dracu meniu ala, ca se face dimineata.
mi-l da. ma bag la o ciorba de burta. as fi vrut si niste fasoale cu carnati, da pas. n-aveau. asa ca am luat ca felu 2 o tochitura.
si de aperitiv, o bere ursus (mica si amarata in pula mea, de 330) la 3.5 lire, si o palinca (muuuuuuult mai mica decat berea) si aia la acelasi scor.

ma rog, ca sa fac rezumatu, ciorba fu buna (chiar daca io o fac un pic altfel).
tochitura rezonabila. da cam uscata. io o fac cu mai mult sos. de fapt, CU SOS. ca asta nu avea de loc… ma rog, cu mamaliguta, un ou ochi, branza. bunuta.

total, 20 lire.

asa ca oameni buni si femei, daca sunteti prin Londra si vi se face dor de o mancare (+ obiceiuri & “traditii”) romaneasca, vizitati cu toata increderea locu amintit.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

