Redecorare dormitor

postat de dracu in 2007-03-17 00:03

Din plictiseala, m-am hotarat sa imi redecorez dormitoru…
avand in vedere ca din casa asta lipseste cu desavarsire o femeie (stafia mea betiva e tot mascul fara femeie.. cine stie pe unde o fi si a lui.. ), rezultatele sunt.. discutabile…
in primul rand, am zis ca la parchet s-ar asorta bine niste materiale textile . covoru l-am scos, ca se curatza al dracu de greu…🙂

asa ca am amplasat strategic urmatoarele:

semineu’ in schimb arata ceva mai bine.. am pus 2 foto vechi, primite cadou de ziua mea de la colege (mancale-ar tata), diploma de fotograf de la Asociatia Fotografilor Profesionisti Aborigeni (primita pt poza cu Gioconda, o pun io o tzara mai incolo..), o felicitare de la EA (sa fiu cuminte!! sunt iubita, sunt..), una bucata pietroi culeasa deprin munti, care arata ca o bucata de bacon , cioburi de oale furate de langa o fosta biserica armeneasca (unde era sa mi-o fur si io.. , povestec io alta data), plus una bucata coasta (de armean, probabil). s-un sfesnic fara lumanari…

iote aci:

pardon, uitai de iatagan si de paharu pt absint

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

