no politics

postat de dracu in 2007-04-25 15:50

mi-ajunge pe ziua de azi cu politica… si asa mi-au facut onor parlamentarii un trafic mult mai mare decat mi-as fi dorit (probabil ca si unii din aia cu ochi albastri..)

ieri am aflat cu o placuta surpriza ca mi-a crescut salariul.

am cerut un fluturas pe ultima luna, pt ca aia de la accounting sunt total retarzi si anu trecut mi-au bulit salariul luna de luna.
spre marea mea surprindere, in ultimele 2 luni au socotit corect. le-or fi dat abacuri de ultima generatie, cine stie.. sau poate au absolvit in sfarsit la postliceala clasa aia in care se invata tabla adunarii…

so, ma uit eu pe fluturas, si vad ca in loc de x.x00 salariu, cat era pana acu, scrie altceva.

ma duc la sefu:
– auzi, tu mi-ai facut evaluarea aia?
– nu, ca mi-a fost lene. da tre sa o fac si s-o trimit cat de curand..
– hmmmm.. ce baieti draguti.. sa stii ca astia mi-au marit salariul inainte de evaluare!
– wow, fain!! pai sa merem la carciuma, sa mancam si sa bem.
– da, zic io, ca fix d-atata imi ajunge marirea aia de salariu… o masa la carciuma. da nu f fancy..

noul meu salariu este x.x90. adica 90 de iepuroi in plus…. ma rog, e fain ca au dat ei, fara sa le cer.

dar daca isi imagineaza ca scapa cu asta de discutia salariului pt viitoru contract, o sa aiba o surpriza neplacuta

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

