NEBOSH – end of za stori

postat de dracu in 2007-03-20 15:01

am ajuns si io acasa… mi-am desfacut o bere, si ma pun pe scris.

am dat azi ambele examene. ma doare destu aratator, ca am scris (la mana!!!) vreo 20 de pagini. poate chiar mai bine…
asa ca probabil ca o sa iau examenu. ma trage atza chiar la un distinction, da ramane de vazut. din pacate dureaza fo 3 luni pana dau astia rezultatele.

bou’ de Vadim s-a facut de cacat iar… pe langa faptu ca n-a acoperit toate 11 subiecte la fiecare foaie, A COPIAT. ca sa nu fie vreo confuzie, vorbesc de un tip cu 14 ani experienta pe safety, si care e Offshore Safety manager pt 3 platforme din Sakhalin. si pt care cu siguranta ridica o spinare de bani. asta e profesionalismul angajatilor de la Shell. rusu tot rus, in pula mea, daca nu ciordeste ceva nu se simte bine…

alt “professional”, de la BP (British Petroleum) de data asta, a copiat si ala ca un marlan….

vorbim de angajati pe middle / top management la companii din top 10 in lume: Shell si BP.

baaaah boilor, dati-i in pula mea afara, ca va mananca banii degeaba… profesionistii pulii….

n-au putut ei copia cat de repede scriam io….

si, ca o barfa mica… bou’ de rusnac a marlito pe colega bastinasa… sa-i fie rusine, ca-i insurat si are un copchil de cateva luni.

apoi am trecut pe la biuro, ca m-a anuntat scumpa mea colega S. ca mi-a facut dulciuri🙂 asa ca am venit sa le inhatz. baclavale si alte asemenea minunatii, ca e sarbatoare mare la ei zilele astea🙂

normal ca am vazut si cata munca ma asteapta cu ocazia asta, pana pe 28 cand plec in concediu. o carca. ca sefu n-a facut nimic cat am fost io la training. s-a cotit. magaru e plecat in concediu acu, pt o sapt. durere la fes, cum s-ar zice…

pe la 7 tre sa mai intalnesc cu profu si un cazac pt o bere. il trimit pe prof la culcare pe la 8, ca are avion la 4 dimineata, si io fac turu de onoare prin locasurile de pierzanie. bautura, biliard si gagici (uitat numa) .

tre sa ii fac cazacului un cd cu poze de pe aici, si o sa ii pun si cateva poze facute de mine pe la 2 mai🙂
I love that place.. best commercial for romania ever made🙂

so, see u tomorrow, if I recover from alcohol intoxication.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

