NEBOSH – Day X+Tz

postat de dracu in 2007-03-16 23:20

hai sa zic de NEBOSH mai intai..
la ultimele 2 teme am luat cu 1 punct sub maxim… ma rog, macar de as lua la fel la examen.. maine am simularea la Paper 1, si atunci se vede ce e de capu meu. tema nu prea e relevanta, din pacate…

Porcu de Vadim (see photo)

s-a ofticat la maxim ca la o tema a luat 5 puncte din 8, iar io am luat 8/8.

are obiceiu sa faca niste glume cam idioate pe seama profului, Jim. asa ca asta l-a prins la cotitura si i-a dat sa zaca, cu tema asta . cica “ba Vadime, chiar nu ma asteptam.. te-ai facut de cacat… nu ma asteptam la asa ceva din partea ta..”
acu e clar ca tipu e cel mai tare din grupa (chiar daca nu-mi place ideea, sunt pe locu 2). da s-a facut pamantiu la fatza cand i-a dat-o profu la ochi (si pe bune ca asta glumea..).

si pe mine si pe el, ne-a mutat Jim din prima banca, pt ca nu mai apucau ailalti sa vorbeasca de raul nostru. asa ca ne-o pus la coada… pe mine in spatele Natasei. asa ca, atunci cand nu motai, io-te cu ce imi delectez okiu..
m-a umplut de respect.. m-am trezit instantaneu din motaiala la imaginea asta…

desi nici Aliona nu-i rea….

fotografa lu tata…

acu fo 2 zile,mi-a facut Jim un compliment de m-a uns la suflet… m-o intrebat de cand is insurat, si din vorba in vorba, i-am zis si cati ani cantaresc. adica 33.
la care, el, ca un finutz care se afla:
“vaaaiiii, dar pari mult mai matur!!!! ca ai asa, un atitude de om batran… responsabil, etc.”
mata mah, Jim. bine ca arati tu de 15 ani… ar trebui sa ma apuc sa fac si io mistouri de 2 lei, ca Vadim, ca sa zici ca-s mai tanar???

acu ziceti si voi, arat io a om batran???

si in incheiere, iata cum arata monopostu meu de toceala..

Leave a Reply

