NEBOSH – Day 1

postat de dracu in 2007-03-06 00:09

ok, abia am terminat si io baia + sauna, mi-am pus o vodculita, scriu ceva si ma culc.
so,
NEBOSH = National Examination Board in Occupational Safety and Health
asta e cursu pe care il fac acum.

Povestea e simpla: le-am zis astora de la mama companie ca ar trebui sa imi dea si mie un salariu convenabil (pt mine, ca ei probabil considera ca imi dau prea mult oricum.. ), iar daca nu imi dau salariu ca lumea, macar sa ma bage la niste traininguri cumsecade, nu balariile de internal training. ca altfel le dau flit cat de curand.
raspunsu a fost ca anu asta m-au programat la o gramada de traininguri.
facut (si luat, cu siguranta, da nu stiu calificativul inca) food safety for managers = 1500$
acu m-am apucat de asta NEBOSH=2500 lire.

ok, examenu asta, o data luat, face cam cat vreo 2 facultati de la noi. si e de invatat in 2 sapt, cam cat era intr-un an de facultate.

asa ca azi am avut prima zi de training. destul de multa labareala (deh, ca de prima zi), si material de invatat cam in 2 ore.

profu cica are o rata de succes de 95%!!! asta e chiar de mirare.. sper ca nu manca rahat. englezoi.

colegii (numa aia semnificativi):
* 1 buc rusnac ingamfat. Vadim. vreo 14 ani de experienta pe felie. sef pe safety peste 3 platforme din sakhalin. genu de individ obisnuit sa ia caimacu mereu. imi aduce aminte de aia din Apprentice. se stramba urat cand e plesnit peste nas (verificat azi ).
* 1 bucata pasarica din Sakhalin. micuta, subtirica. gen vrabiuta. definitely my type. Aliona. cara dupa ea ditai aparatu foto, profesional.
* inca una bucata pasarica Sakhalin. Natalia. JUICY….. mama care m-ai facut…. nu poarta bikini. genu “sa-ti batzi copii cu lantzu de bicicleta”. azi la curs ma asezasem initital in spatele ei, ca acolo era loc. dupa vreo 5 min de uitat in stilu “melc”, la jumatea de cur dezgolit care iesea din pantaloni, brusc mi-am adus aminte ca ar trebui sa iau nenorocitu asta de examen… si ca daca stau in spatele ei, in loc sa fiu atent la ce zice Jim, o sa o fac pe paparazzo si o sa incerc sa ii pozez curu cumetrei. stiu ca v-ar place (si mie), da chiar vreau sa iau examenu asta.
asa ca mi-am strans jucariile, am oftat din adancu inimii, si m-am mutat in prima banca.
concluzia: cate nu face omu pt setea de carte…
m-as oferi cu draga inima sa le arat frumusetile orasului, dar:
1. tre sa invat seara/noaptea, in loc sa ies in oras.
0. sunt insurat.

ma rog, puneti-le in ce ordine vreti🙂

faza mai neplacuta e ca tre sa trag tare, si pt ca toti romanasii pe care ii stiu io si astia de pe aici, au luat examenu cu “distinction”. asta e un soi de 10 cu felicitari. ceea ce inseamna ca tre sa trag si io tot pe acolo, ca sa nu fac neamu de cacat.

that’s all (for today).

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

