N-am menajera :((

postat de dracu in 2007-02-10 23:19

M-am invatat cu fitze…
daca timp de 2 ani am avut menajera platita de mama companie, acu cand m-am mutat din shared status in single, p_la menajera…. tre sa isi plateasca fiecare din bani lui. sau sa faca singur, dupa chef.
partea buna e ca folosind scuza asta, o sa le mai cer inca vreo suta in plus la salariu.
partea proasta e ca ori tre sa muncesc io (disgusting…), ori chiar o sa trebuiasca sa dau suta aia (and I hate giving money…)
tough choice….
acu ma rog, nu mor daca mai dau cu aspiratoru si cu mopu.. da partea mai trista e cu calcatu toalelor.. ori le calc cu fieru, ori cu buldozeru, e cam acelasi rezultat🙂
si mi-e sila de spalat pe jos.. that reaaaaally sucks…. deh, asta e. viata e crancena cateodata, si ne pune in fata unor grele incercari…

la munca m-am pus si am facut un anunt, fluturasi, printat / taiat,luat scociu in buzunar. si ce-am zis io, ca un smecher ce sant… stiu unde e univ de filologie de la astia. filologie=gagici. tinere, istete, si care stiu si o bruma de engleza. asa ca am luat cap compas nord, pus picioarele in miscare spre locu cu pricina.

noapte, cate un felinar pe ici pe colo, soferii iadului din 2 in 2 secunde. tre sa iti faci testamentu inainte de a pune picioru pe trecerea de pietoni … ochit un pom din statie, lipit fluturasu total subsersiv, sa nu ma vada lumea (sa mor daca stiu de ce am facut asa). mers mai la deal, ochit un stalp, uitat repede stanga-dreapta, pus fluturasu. merg la dreapta, ochit alt pom, uitat fata / verso, pus iar fluturasu.

oferta mea era de 100$/luna, pt 2-3 zile pe sapt, curatenie, spalat toale, si din an in pasti cate ceva d-ale gurii. imi aduc aminte ca io cand eram student, munceam full time pt vreo 30-40$/luna. asa ca am zis ca pt un job de genu asta, ar trebui sa ma apar de amatoare cu furca. sa fac macar o preselectie, urmata de 2-3 interviuri, cu proba de lucru. inclusiv proba de costume de baie ….

si m-am pus pe asteptat telefoanele….

si mai astept si acum.

asa ca, pt a evita sa mor ingropat in sticle de bere, m-am hotarat: maine fac curat. duminica, ca tot e zi sfanta🙂

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

