Miscommunication

postat de dracu in 2007-03-19 23:43

am iesit acu 2 seri cu profu, Jim, la restaurant, toti cursatii.
el ne-a zis ca se organizeaza o petrecere, de la incepul cursului.
l-am intrebat de vreo 3 ori, si io si altii: Mah Jim, petrecerea e organizata de voi? “da”.
asa ca toata lumea a fost convinsa ca Jim cu masa companie fac un gest frumos.
ne-am dus la un restaurant mai de fitze, cu fantana inauntru si alte magarii, ne-am pus pe mancat si baut. vreo 2 sticle de vodca le-am ras io (da erau mici, de jumate). ma rog, a trebuit sa plec ceva mai devreme, asa ca n-am putut asista la tot spectacolul.

mi-au zis astia a 2-a zi..

cand a venit nota de plata (vreo 200$), rusnacu i-a inaintato lui Jim. asta cand a vazut, sa-l ia cu ameteli. s-a enervat, ca de ce il punem pe el sa plateasca!!!!
pai mah boule, n-ai zis ca voi faceti petrecere voi???? astia care lucram pe oil & gas nu prea suntem obisnuiti sa fim invitati la petreceri si sa ni se ceara banii la coada . si la 5000$ de caciula cat incaseaza onor consultantu pt training, cre ca isi permiteau si ei sa dea un sprit…

oricum, bou’ de Vadim, cu finetea lui deosebita, n-a mai stat sa ii explice englezoiului care-i treaba, l-a bagat undeva si au cotizat toti pt nota de plata.

a 2-a zi, Jim a realizat ca a sarit nu calu, ci ditai balena, si si-a cerut scuze de la tot poporu. I-am explicat si io ca nu suntem obisnuiti sa fim invitati la petreceri si sa ni se aduca nota de plata la coada, si ca in orice caz, castigam destul cat sa platim o masa la restaurant . nu cred ca s-ar mai duce careva la vreo petrecere pe la subcontractori sau client daca ar face si ei asa.

ma rog, bietu Jim nu prea e umblat. a lucrat o viata in armata, n-a iesit din UK pana acu vreo 2 ani, si acu ii trainuieste pe astia din oil si gas. care, multi dintre ei, fac o gramada respectabila de bani (din pacate, io inca nu intru in categoria asta.. da poate mai cresc.. ). si-a imaginat ca vrem sa-l facem la portofel.

maine seara ma imbat. indiferent de ce fac la examene. am tras ca un caine, fara iesit la biliard, bowling, si alte alea. (si totusi, unde dracu s-au dus banii daca am stat mai mult in casa???!!!!).

asa ca maine, 2 bucati examene… azi am dat deja practical assessment. sper sa iau calificativ bun, ca a fost usurel.
maine e futere…

so, wish me luck.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

