Mesaj de imbarbatare pentru Parlament

postat de dracu in 2007-04-24 19:21

M-am hotarat sa fac si io ce pot ca sa le-o dau prin gura parlamentarilor.
asa ca am facut rost de adresele lor de mail, si le-am trimis un mesaj.

mesajul e destul de asemanator cu ce am scris cu cateva zile, asa ca cine l-a citit poa sa nu se mai deranjeze.

iote-l


Mesaj de imbarbatare pentru Parlament.

Stiu ca n-o sa va deranjati sa cititi ce scrie un amarat de alegator, care va plateste salariile. Si totusi…. cititi pana la capat, ca atunci cand veti trece prin toate cele scrise mai sus, sa stiti de la ce vi se trage. Si sa va aminiti de noi atunci. De prostime. Daca vreti, puteti sa imi si raspundeti.

Orice injuratura cunoscuta, in orice limba, si orice blesteme, oricat de groaznice, mi se par nici pe departe o rasplata adecvata…

Asa ca imbecililor, boarfe penale ce sunteti, curve de 2 bani (vechi), jegosilor si imputitilor, retarzi si cretini, comunisti idioti, va urez (ca doar atat am dreptul sa fac, inca):


Va blestem sa traiti cat mai mult, sa va vedeti murind copii, nevestele, barbatii, fratii, surorile, parintii, nepotii si stranepotii, in chinuri. Sa traiti sa vedeti toate astea. sa mai traiti apoi macar vreo 10 ani, ca sa puteti aprecia si voi cum se cuvine durerea noastra, atunci cand ne mor cei dragi, pentru ca n-avem bani, sau pentru ca pe doctori ii doare in cur si te lasa sa mori daca nu dai banu’.


Va blestem sa muriti pe marginea unui sant, sa trec pe langa voi si sa-mi cereti un pahar cu apa. si sa ma pis pe fetele voastra atunci.


Ma gandeam sa lansez o propunere publica, sa-si faca careva mila de neamu nostru, si sa puna o bomba maaaaare in parlament. Nu inainte de a anunta ca se pregateste o initiativa legislativa de dublare a salariului, ca sa fiu sigur ca sunteti toti acolo. Eram in stare sa pun si niste bani la bataie pt treaba asta (Al Qaeda ceva? dormiti, in pula mea??? faceti si voi ceva util). Faceti asta si veti fi eroii Romaniei.


Dar mi-am dat seama ca o moarte rapida e o pedeapsa mult prea usoara pentru voi… Meritati sa traiti mult, si sa va chinuiti. O sa ma bucur la moartea in chinuri a fiecaruia dintre voi. O sa ma pis pe mormintele voastre, o sa ma imbat ca un porc, si o sa borasc pe crucile voastre. O sa le scriu familiilor voastre, si o sa le spun sa nu fie triste, ca e o jigodie mai putin pe lume.


V-am vazut pe TVRI. vorbind, razand ca de niste glume bune. Nerealizand, in imbecilitatea voastra, gravitatea a ceea ce faceti…. Frustrarile mele n-au nici un rost. Ati avut grija sa va (ne) luati orice putere.

* Voi nu puteti fi chemati decat odata la 4 ani la vot. In rest, indiferent ce faceti, pulimea nu va poate face nimic.
* Voi avetu dreptul sa ne ucideti. Fara a pati nimic pentru asta. vreti exemple??? sau le stiti deja?
* Voi nu puteti fi anchetati. Procurorii trebuie sa va ceara aprobarea pentru a va ancheta / perchezitiona. Isn’t that funny??? Pe noi, pulimea, ne intreaba cumva procurorul “ma nea’, pot sa te perchezitionez?”
* Atunci cand nu le convin legile, voi puteti spune prin avocati “aceasta lege este anticonstitutionala”. Noi nu.
* Voi va luati salariul daca nu va duceti nici macar o zi la munca. Salariul intreg.
* Voi v-ati facut pensie pt 0 pana la 4 ani de “munca” in parlament. PENSIE PE VIATA dupa zero pana la 4 ani “munciti”. Adica dupa un timp oarecare dormit prin parlament.
* Voi va puteti mari salariile de cate ori aveti chef si cu cat au chef.
* Voi va permiteti sa va bateti joc de voturile noastre. Sa spuneti / ganditi: „Poporul e prost. Stim noi mai bine.” Sunt convins ca stiti ce e mai bine. Pentru voi.

MUIE MAH!!!!


Sunt convins ca nu va citi nici unul pana la capat… ”

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

