m-o apucat pofta de scris.. :)

postat de dracu in 2007-01-25 21:15

numa ce am scos sticla de vodca din congelator… hlebnaia sleza. buna🙂 dupa 2 saptamani de stat la congelator, e ca uleiul cand o torni in pahar.. si destul de rece😀 pacat ca n-am si niste castraveciori murati. macar am krasnaia icra. ca alea negre sunt cam scumpe, si nu ma lasa inima asa de des sa iau….

ok, acu, ma declar in mod oficial (desi nu pt prima oara), tziganu companiei. m-au spart astia cu mutatu….
ia sa le numar:
cu birou’ :
prima data, celula de parnaie
apoi, migrator intre 4 scaune, la birourile alora de erau in concediu
recordu, vre-un an de zile de azil politic la Project Cost Control.
recent, multumita lu cap de pula de Project Cost control Manager, am primit bocancu si de acolo. asa ca am fost deportat la Upgrade Dept. nu prea mai sunt sanse ca pana la sfarsitu proiectului sa ajung si io acasa. doar daca dispare intr-un fel sau altu unu din cei 4 colegi🙂. hmmmm.. Aziz???😀
o tzigara, repede la mine….

ok, cu house a fost chiar crancen.. long story…

am ajuns in orasu vanturilor (pe bune ca se refera la fenomenu meteorologic) …🙂 cand dracu?? iulie 2005 parca….
ok, m-or luat de la aeroport, si m-au parcat la guest house. si era vorba sa imi dea apartament soon.
conform dragutului de contract semnat de mine si ai cu banu, zicea : “accomodation as per company standards AND living allowance”.
si ma trezesc ca javrele penale de la HR, ‘tu-le muma-n cur sa le fut si facelea-si io si multe altele, imi zic:
-stii, da noi, daca te tinem la hotel, nu-ti mai dam living allowance. iti decontam toate mesele, da pula bani de buzunar. ‘geaba am incercat io sa le arat contractu.. futu-i sa-i fut de cretini….

-nu mah, ca asa zice company standard: ca daca te tinem la guest house sau hotel, iti decontam mesele, da pula bani.
-une’i ma cel company standard? sa-l vad io…
-aaaaahhh, pai nu e gata, lucram la el!!!
-va’n gura sa va fut… si apt cand imi dati?
-iti cautam, si intr-o sapt 2 sa incepi sa vizitezi..

partea colorata a replicilor mele era in limba romana, si maruntel printre buze, ca deh, sunt politicos.

ok, asa a inceput lunga aventura…. m-au mutat de vreo 3 ori intre diverse camere din guest house. intre timp imi luasem si calc (desktop, nu laptop), asa ca e usor de imaginat placerea….
in sfarsit, ziua cea mare.. sa vad apt..
ma duc cu securistu bozgor, ca voia cica sa sheruim acelasi apt.
o intrare sinistra.. cladire veche, boiereasca, si sistem de blocare a usii electr-mecanic. arata ca un cur. tre sa formezi codu corespunzator…
ok, intram in building, ajungem la apt.
un living, al dracu sa fiu, cam cat apt in care sta sefa in tara.. un alt living, mai micut. semineu, masa de 10 persoane, home theater etc, etc.
bucataria cam cat o sufragerie de la noi. dormitoru regal idem muultmai mare. pat dublu, masa de calc, + o forma a camerei dubioasa… super, ce sa mai..
in schimb era si dormitoru pt sclavi..🙂 2 paturi single, si un metru intre ele, cat sa treci.
acu dilema intre mine si bozgor: cine il ia pe ala bun, cine celula de parnaie.
zic: coane, dam cu banu.
ca eram disperat sa incep sa iau si io bani de buzunar.. stateam si in celula aia
dam cu banu, io trag lozu al mare, bozgoru zice ca nu poa sa stea in celula, ca ii cad coaiele… futu-te…
asa ca el s-a carat, io am ramas cu bocceaua acolo.
normal ca HR imi zice: stii, nu te putem tine acolo singur, nu vrea sa stea nimeni in celula, asa ca valea inapoi la guest house. futu-va si pe voi.
dupa vreo 2 sapt, mai vad un apt, nou nout, nici mobila nu avea in el. cica il mobilau cum voiam noi
back to guest house….
si asa m-au futut vreo 3 luni, de imi venea sa le iau jugulara la toti
pana la urma m-am dus peste ala mare de la HR, si i-am zis:
-bah, duceti-va dracu. in contract scrie casa + bani. de 3 luni ma futeti fara bani. am acceptat sa ma mut in 3 apt, si tot la guest house stau. va dau dracu si trimit mailuri si la milano, si la zurich, si la rijeka, si la Dumnezeu si la tac’su. nu va mai bateti joc de mine, ‘rati ai dracu cu melcii vostri cu tot….

asa ca in vreo 2 sapt, am reusit sa ma mut. apt bun, si nu cu bozgoru securist, ci cu un croat musulman (e el musulman cum sunt io ortodox).

acu vr-un an iar mutat, la actualu cotetz. asta si mai fain. jacuzzi, etc. ar trebui sa muncesc afara macar vreo 15 ani ca sa imi iau si io unu din asta.

acu iar tre sa ma mut, ca expira contractu de inchiriere, si sa trec si io pe single status. circu dracu…
maine cica as avea de vazut vreo 3-4 apt. bugetu e bunicel (1.100$), da oricum nu gasesti chiar batand din palme ceva in centru…

Leave a Reply

