lupta contra sistemului ticalosit Chapter 1.Odiseea telefonului de firma

postat de dracu in 2007-01-25 22:51

ura.

dupa lupte seculare care au durat un an jumate, mi-au dat si mie tel de la firma. ca nr de tel il aveam deja de vreo 3 luni, da imi foloseam telefonu privat, le muma-n cur.

deci fu asa.

dupa ce m-au promovat, a ajuns sefu la concluzia ca daca tot imi misc curu pe tarla toata ziua, ba la situ ala, ba la alalalt, ca tot ajung la tot felu de sedinte cu marii smecheri, etc etc, sa am si io parte de tel de serviciu, ca sa nu mai dau bipuri pe la colegi, subalterni si subcontractori .

zis si facut (pe dracu ghem)

mai intai trimite sefu mail la hr ca trebe tel pt mine si inca 2
reply de la hr sa facem noi PR, si sa il bagam la procurement, care procurement se duce la hr, care hr se duce la Project Manager (de aici incolo numit CP-cap de pula) , apoi iar la procurement, dupa care procurement cu tel in dinti la noi.

ok, incepe procesu. se blocheaza cand se duce procurementu la hr:
-aaaa, da nu asa…. zice huy resurces….
-da cum?
– face manageru mail la hr, se duce hr la CP, apoi la procurement, apoi chemam la voi.

si uite asa au futut hartiile cam pana prin sept anu trecut

cand, evrika, ajunge hr la CP cu PR. intrebare la CP:
-mah, da de cand lucreaza asta ptnoi?
-pai sa tot fie vr-un an jumate
-si pana acu cum s-a descurcat fara telefon???? nu aprob nimic, ce, dam telefoane la toata lumea??

nota: proiectu e de cateva sute de milioane $. era vorba de cel mai jegos model de nokia , in val de 50$. in acelasi timp, muierile care stau toata ziua cu curu in birou au laptopuri, nu desktopuri, si alea de vreo 2.000E each. si sunt vreo 5 fufe ca astea. logic, pt alea sunt bani, ca io nu ma pricep la supt p*la…. si nici sa pun curu la bataie…

anyway… cand am auzit i-am umlut frigideru sa aiba si stra-stra-stranepotii lui carne macra, fara oase.

le-am zis celor de la hr ca ii fut in gura cu compania lor cu tot, ci ca de acu incolo sa uite nr meu de privat, sa ma sune numa pe al de la birou, si daca nu dau de mine acolo sa astepte pana apar. pe mare stau si cate 2 luni😀

asa ca au scormonit prin sertare, si mi-au dat tel unuia care “decedase” din companie. nokia 3310, cred ca era prototipu.. si un sim. a mers o sapt. am tinut simu, le-am dat tel inapoi si le-am zis sa si-l bage undeva, in functie de preferinte. gagicile au o optiune in plus.
iar a scormonit prin sertar, a gasit altu, cam de pe vremea cand era mama fata (or close).
ala a tinut 3 zile
l-am returnat impreuna cu aceleasi instructiuni de folosinta.

iar azi, dupa ce CP a “decedat” si el dintre noi (futu-l sa-l fut de macaronar si mare bussiness man, care a salvat 50$ la buget), in sfarsit m-am procopsit si io cu tel….

deci azi, dupa aproape 2 ani, m-am cacat de sus pe sistem. minutu meu de glorie😀 un pas mic pt mine…🙂

Leave a Reply

