inca’un pic si ma duc..

postat de dracu in 2007-01-27 01:11

e deja 3 noaptea, si inca n-am bagat cornu in perna… peste vreo 5 ore tre sa bag talpa la birou.
oricum, sambata e zi oficiala de frecat motanu..
azi m-am cotit si de la inspectia + sedinta saptamanala (buna scuza cu mutatu😀 ), asa ca n-am nici o minuta de facut maine.
adic aaaaam:
* printat harti Soho
* uitat dupa carciumi mai interesante pe acolo. cartieru chinezesc cica ar fi fain…
* identificat pe harta magazin Lush din Londra.. la ce dispozitiv de spalat (sper ca) mi-am tras (daca nu mi-o trag astia de la HR iarasi), merita o investitie de 10-20 de lire… ce mama dracu…
* printat emailuri cu flight details, hotel si etc
* si ajunge. prea multa munca dauneaza grav sanatatii🙂

eh.. ajunge pe dracu… la 12 la Mc Donalds, sa vad si ultimu apartament. cica are si ala jacuzzi…. si ar fi fain. vedem.
apoi pus pla pe HR sa rezolve dracu cu hartzoagele, ca sa ma pot muta, poate vinerea viitoare. si sa trimit lista cu ce tre sa fie in apt la landlord (ce denumire de rahat. zici ca-i macar mostenitoru coroanei…), as per company standards😀. desi poate mai sar unele prostii.. vedem.

ce dracu mai e??? pe la 4 coteala, ca e sambata, ce dracu. vin si io acasa si imi fac somnu de frumusete. si poate pe seara ies sa vizitez o bomba nous. Malibu Club.
uuupsss, asta e chiar langa viitoru meu apt😀 suna interesant.

nu mai stiu.. mai era ceva. sper sa-mi aduc mane aminte. daca nu, duca-se.

gata, mi-am pus cele 2 ceasuri si 2 telefoane sa sune la 8:30. ar trebui sa ajunga…

no gata. la somn.

Leave a Reply

