in care se povesteste cum am plecat de acasa (la munca) – part II

postat de dracu in 2007-04-19 12:44

ma duce nea soferu la aeroport.
finca mai era destul timp, ma opresc la o bere (e 10$, futu-le).

am avut placerea de a admira o tipa de la o masa alaturata cum isi storcea cosurile de pe tate, live si in direct.
sau tatele, nu sunt sigur, ca nu era mare diferenta de dimensiune… nice view…

rad berea si dispar. ma urc in avion, langa mine se inghesuie 2 bastinosi.. urasc sa fiu inghesuit, mai ales de masculi.. femeile nu ma deranjeaza asa de tare…

asa ca ma mut urgent, imediat dupa decolare. pe o alta bancuta, cu o tipa langa mine, care a dormit ca porcu tot drumu. in ciuda sforaitului unui aborigen de pe bancheta din spate. care m-a oprit pe mine sa dorm.

vad o cunostinta de-a mea in avion. ma duc si ii dau saru’mana, dupa care ma inroc la locu meu si incerc sa trag si io cu porcu.. da pas, ca porcii aluia din spate erau prea zgomotosi…. asa ca m-am resmnat, si am stat pe cur pan’ la aterizare.

o ajut pe cumatra cunostinta sa isi care tona de bagaje. fimeie serviabila, imi zice:
-ai masina?
-pai ar trebui sa imi fi trimis narozii astia de la firma…
-daca n-ai, te duc io.
-pai tu cand ai plecat la Stambul?
-acu 10 zile
-vine cineva sa-ti aduca masina?
-nu, am lasat-o la aeroport
-si crezi c-o mai gasesti???
-pai am lasat-o langa o camera de supreaveghere..
-cre ca au furat astia si camera, nu numa masina ta. daca ai ramas fara, ii zic soferului sa te ia si pe tine
-bine. zice cumatra.

coboram, trecem repejor de pasapoarte. bagam 2 tigari cat asteptam sa apara bagajele. dau o fuga si-mi iau o sticla de coniac. apar bagajele, recuperez tona ei si valiza mea.

cu ocazia asta, fac un:

“APEL CATRE ANGAJATII TURKISH AIRLINE

Sa va fut in gura! mi-ati stricat 3 valize + un rucsac pana acu!

Ba pulelor, nu car valize cu bani. si daca le-as cara, nu le-as baga la cargo. la mine in valiza puteti gasi ciorapi + chiloti (curate sau murdare, cum va e norocu), si cateva tricouri .

daca va intereseaza asa tare lenjeria mea, ziceti mah, ca bag in buzunar la valiza ceva ciorapi si chiloti murdari, sa va indepliniti fanteziile erotice cu ele. ca sa nu-mi mai futeti valizele.

‘va-n gat de borfasi….”

am incheiat apelu.

lacatu de la valiza era futut. au incercat labarii sa il deschida cu surubelnita, si n-au reusit deca sa futa lacatu. asa ca a trebuit sa rup io fermoaru de la valiza…. ca nu se mai putea deschide lacatu.

ma rog…

recuperam bagajele, si imi zice iar cumatra:
-te duc io acasa, daca vrei
-pai stai sa vad daca e narodu!

acu, astept sfat de la o femeie. io am avut impresia ca a insistat cam mult sa ma duca ea..
voia sa ma futa si n-am priceput io aluzia, sau era doar draguta si voia sa ma ajute?

am iesit, soferu era acolo, asa ca i-am zis “pa” cumetrei si am plecat spre casa.

am ajuns, am facut fo 2 ceasuri o baie, dupa care la somn.

that’s all, folks.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

