in care se povesteste cum am plecat de acasa (la munca) – part I

postat de dracu in 2007-04-19 12:16

m-am apucat luni (sapt asta) sa imi fac niste cumparaturi. din oarecare motive (necunoscute) eram convins ca pe 18 tre sa ma zburatacesc la munca…. asa ca am umblat luni la cumparaturi, am dat o spinare de bani pe niste nenorocite de facturi (cam 300 iepuroi.. scumpa viata mai aveti in romanica, in pielea mea.. da de asta o sa scriu separat).

am lasat pt marti restu de cumparaturi pt mine.. marti dimineata ma trezesc si io ca omu pe la 10, si hai sa ma uit la mersu trenurilor, pe net, sa vad cand e spre buc.
ma uit, vaz la ce ora, dupa care ma gandesc: ia sa ma uit si pe beletu de avion, sa vad la ce ora ar trebui sa fiu p-acolo. ma uit, si spre marea mea surpriza, vaz ca scrie ca avionu e pe 17, si nu pe 18 cum eram io asa hotarat… adica fix in ziua cu pricina, pe la orele 15:40. sau cel putin asa am citit io de pe belet.

inhatat telefon, sunat amic taximetrist, hotarat plecam buc in juma de ora. facut repede bagaj. n-am uitat sa imi pun cele 2 stecle de vin din ’95 + una de vin de a lu Dinescu.

ma rog, plecam in cele din urma. ajuns buc pe la 4 si 10. mers la check in, zis cumatra ca in 10 min se inchide boardingu. ocazie cu care am vazut ca trinu, asta, avionu, tre sa plece la 16:20, si ca la 17:40 ajunge in Stambul….

trecut ca Vantu prin duty free, lipit mana 3 reviste + cd-uri aferente cu prostii (pt necunoscatori = femei goale) si aruncat in avion.

ajuns Stambul.

aveam de stat vreo 5 ore, asa ca ce ma bate pe mine gandu: ia sa dau io o tura prin oras, ca am trecut de atatea ori prin aeroport, da prin oras never.

platesc 10 iepuroi viza, ies la drumu mare, ma agatza un ‘nea.

ca ce faceti, ca alea alea:
-cat stai in stambul?
ma uit la ceas:
-cam 3 ore. zbor la mine e la ora 23.
-vreti sa mereti prin oras?
-da
-un’e?
-la biserica santa sofia. pardon, ca nu mai e biserica de fo 2.000 de ani. la moscheea Sfanta Sofia
s-a ranjit si el putin..
-ok, iote dealu’: 40 de iepuroi, si te duc cu naveta (shuttle) d-aci la Sfanta cu pricina, si te recuperez la 21:15
– auzi, da cu otobuzu normal cat e d-aci in centru?
– 9 iepuroi. si te lasa cam departe.

acu eram sigur ca mananca specialitatea aia a lor turceasca, da avand in vedere ca eram contra cronometru am zis ok pt aia 40 de iepuroi.

sui masina, plecam. Stambulu nu mi s-a parut asa deosebit vazut din masina. oras ca altele.
anyway..

soferu avea chef de vorba. in limba turca. din care stiu doar cateva basic words like: sictir, sarma, pezevenghi, bacsis. total improprii pt o conversatie

ajung la biserica / moschee.

zis la chelemec sa fie la 21:15, altfel il caut si le pun bomba. facut semn ca inteles si carat.

cu cash-u nu stateam mirific. vr-o suta de iepuroi. umblu p-acolo, fac poze stanga-dreapta, deh, turistu japonez tipic.

mi-am dat seama ca am o senzatie curioasa in stomac, ca si cum as fi avut un sobolan turbat, cu spume la gura, domiciliat acolo. am tras concluzia ca o posibila cauza poate fi faptu ca n-am mancat de mai bine de 24 de ore. asa ca a trebuit sa schimb 30 iepuroi, si sa caut ceva de omorat sobolanu.

am gasit un fel de cantina. preturi rezonabile. plin de strainezi. de fapt in zona asta a moscheii, cre ca macar jumate din trecatori sunt turisti. ma rog, intrat in cosmelia cu pricina. macr 2 din 5 chelneri stiau ceva engleza. nu suficienta cat sa stie ce drac inseamna “eggplant”. ca am cerut salata de eggplant si mi-au dat un soi de salata beuf cu usturoi…

ca felu 2 am luat niste chiftele cu cartofi si mazare, iuti de m-am cacat pe mine.

felu 3 neste shish kebab de miel la gratar.
si felu 4 o bere.

ok, omor sobolanu, ies sa ma mai invart, ca se facuse deja ora 21:00. ajung iar la moschee, sa fac fo 2 poze noaptea. ochesc un cuplu, un el s-o ea, straini. tinerei. ii zic tipei sa-mi faca si mie o poza, cu camera ei, si ca-i dau adresa de mail sa mi-o trimita. tipu s-a uitat cam patrat, o fi zis ca-i un pretext ca sa-i dau cumetrei nr meu de tel. si ma intreaba de ce nu fac cu a mea. am zis ok, si l-am chemat sa-i desenez cum se foloseste scula. a reusit omu sa faca vreo 2 poze pan la urma. cumatra a vazut ca nu-i lucru usor cu camera, asda ca mi-a facut si ea o poza cu camera ei. le-am dat cartea de vizita (au ramas holbandu-se la ea) si am disparut.

astept sa apara chelemecu cu masina. se face 21:20, nici urma de dobitoc… incep sa ii umplu frigideru, lui si la tot neamu de spahii. promisiuni de reinviiere a traditilor noastre nationale de pe vremea lu Tepes Voda. a mers, apare dobitocu. se pare ca inca mai au cosmaruri pe tema asta

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

