imi cer scuze

postat de dracu in 2007-04-26 20:33

ma simt aiurea dintr-un motiv, trebuie sa recunosc.

faptul ca desi mi-am dat seama ca e o tampenie, le-am blestemat toate neamurile parlamentarilor.
imi place sa cred ca macar o parte din ei sunt oameni nevinovati, cu bun simt.

desi nu cred in blesteme, e gresit sa pedepsesti pe cineva pentru faptele comise de altcineva, chiar si ruda.

din punctul asta de vedere, ceea ce am facut e gresit. ar fi trebuit sa ma rezum cu “urarile” la adresa parlamentarilor.
motivul pentru care am facut asta a fost ura. o ura sincera, sanatoasa, provocata de bataia lor de joc la adresa noastra.

oricum, pe aceasta cale, deocamdata, si poate o sa le mai scriu inca un e-mail, vreau sa imi cer scuze acelora dintre rudele parlamentarilor care sunt oameni corecti si cinstiti.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

