feedback parlamentar no. 4 si raspunsul meu

postat de dracu in 2007-04-26 13:46

parlamentaru zise:

Mircea Valer Pusca wrote:
Chiar daca nu pot sa fiu de acord cu cele afirmate in mesaj, respect dreptul la opinie!Pe de alta parte, daca imi pot permite sa dau un sfat, acesta ar fi: “Este mai bine sa-ti asumi dubii decat, plecand de la certitudini, sa constati (dezolat!) ca te-ai inselat”. In definitiv, Adevarul este doar la Dumnezeu!Nu in ultimul rand, cel putin eu, unul dintre destinatarii mesajului, l-am citit!In speranta ca nu v-am zdruncinat puternic convingerea dumneavoastra privind faptul ca niciunul dintre destinatari nu va citi mesajul pana la sfarsit,
cu prietenieMircea Pusca

si io i-am dat retur:

Domnule parlamentar,

va multumesc pentru raspunsul politicos, pentru ca imi respectati dreptul la opinie, pentru ca sunteti al 2-lea parlamentar care NU ma ameninta cu “organili” (si al 4-lea care imi raspunde), si pentru ca ati citit un mesaj scris intr-un moment in care dumneavoastra impreuna cu colegii m-ati adus la exasperare.

apropo, amenintare cu “organili” spune destul de multe despre “spiritul democratic” al NUMITILOR din parlament. ALESI o sa va puteti numi doar cand veti fi intr-adevar alesi, in mod direct.
le-am recomandat “distinsilor” dumneavostra colegi sa nu se deranjeze cu SRI-ul, care nu are jurisdictie internationala , si pentru amutirea mea sa apeleze la SIE.

va respect dretul la opinie, si totusi, rugamintea mea este sa va interesati si ce vor romanii, si cam ce spune comunitatea internationala . daca despre romani puteti spune ca sunt prosti (oare de ce va permiteti totusi asta??), si ca stiti dumneavoastra in parlament ce e mai bine pentru ei, sper ca nu aveti si pretentia ca tot restul lumii e idiot, iar in parlament s-au nimerit de data asta toate geniile neintelese ale lumii.

va doresc sa mergeti la munca precum toti romanii (nu sa chiuliti 2-3 zile/saptamana sau mai mult), si sa munciti (si) in interesul nostru, nu doar al dumneavoastra.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

