Feed-back parlamentar no. x

postat de dracu in 2007-05-01 22:21

acest raspuns nu l-am primit eu, ci un alt om. fiind f interesant, si aratand (inca o data) mentalitatea trantorilor din parlament, il fac post separat. sublinierile imi apartin.

Salut drace
Am dat de site’ul tau ieri si m’a mancat limba sa’i scriu si eu unui fraier, asa, din reflex
Mi’a raspuns adineauri, i’am raspuns si io !

Iti fac paste, sa te delectezi (in raspunsul meu l’am pus pe el primul si pe toti ceilalti boi in cc) Ai nostri ca brazii😉

Stimate domn debutant
…pardon, deputat🙂

Stim, stim destule despre protocolurile de comunicare, punem chiar umarul la inlesnirea lor, asa, ca sa fie accessibile si ultimului trecator… pana chiar si dumneavoastra :)))
M-ar mira peste masura sa va descopar o oarecare coerenta chiar si in naratiunile limbii materne… lasati prin urmare la o parte idealul de traducator si limitati-va cel mult la cel spre care, vadit, aveti un anumit bagaj genetic. Cel pe care semenii dumneavoastra l-au fatat intr-o zi de vara : “noi muncim, nu gandim”. Ma rog, intre timp handicapul v-a amputat si ceea ce l-a facut pe homo erectus sa devina sapiens: munca !
Si… vedeti dumneavoastra, chiar si daca ati facut marele pas inapoi, spre regnul maimutoilor, eu tot nu va pot tutui… va respect in continuare. Oamenii civilizati, in alte tari europene, respecta animalele !

Reverentele mele, domnule draga… ce-i drept, destul de discrete :)))

—–Original Message—–
From: Valeriu Stefan Zgonea [mailto:zgonea@cdep.ro]
Sent: 01 May 2007 13:44
To: Ioan Tibeica
Subject: RE: Oooofff… gramatica asta, bat-o vina ! :)))

Excelenta,
poate in deplasarile dv prin Brx ai aflat ca se pot scrie mail-uri si de pe telefonul mobil.Sau poate daca-ti fug paginile si vrei sa fii Calinescu , pe net comunitatea isi exprima opiniile spre a fi inteleasa. EU nu fac cursuri de gramatica si nici nu-mi scrie nimeni declaratiile.Daca vrei sa fii arbitru te inteleg dar daca vrei sa intelegi ceea ce transmiteam in acel mail si ai uitat limba romana – te pot ajuta.Am mai vazut Raducioi de acest gen. Citeste mes-ul k sa-l-ntelegi.Dak nu sa fii sanatos.Poate ramai acolo sa ingrosi numarul de romani ce muncesc la negru sau sunt slugi europene.
Eu iti doresc succes, dar te rog nu fii impertinent stand pe net si explicandu-ne noua ce sa facem-n tara.
1 mai cu impliniri , o tara mai buna.
ps : citeste te rog motivele suspendarii.Daca vrei le traduc si-n franceza.Apoi tintreaba in BRx daca vreodata un om politic a facut asa si a scapat nepedepsit.

Ştefan Valeriu ZGONEA, M.P.
Secretary
Chamber of Deputies
Tel: 004021 414 1989
Fax: 004021 3160363
Mobile: 0040722131698
Mail: zgonea@cdep.ro http://www.vzgonea.ro

________________________________

From: Ioan Tibeica [mailto:ioantibeica@tiscali.be]
Sent: Ma 5/1/2007 00:41
To: Valeriu Stefan Zgonea
Subject: Oooofff… gramatica asta, bat-o vina ! :)))

Draga domnule Zgonea

Sunt plecat din tara de cativa anisori buni si pot spune ca-mi consider alegerea aceasta ca fiind… cel putin providentiala ! De ce ? Pentru ca am scapat ireversibil de natangi ! Nu-i mai aud zilnic ! Si pentru ca nu mai este nevoie ca acesti indivizi sa ma impinga sa-mi amintesc in fiecare dimineata, pranz, sau seara, de vorba aceea romaneasca : 🙂
Evident ca, acum dupa ce va dadura-ti iar in stamba, interesul oricaruia cu radacini romanesti s-a ascutit instantaneu ; incepuram toti sa urmarim mai cu luare aminte ceea se intampla acolo de unde am plecat.
In felul acesta am dat, intamplator, citind pe net, de misiva de mai jos… Nu stiu cine sunteti nici ca ins, nici ca parlamentar si nici macar ca ; nu stiu ce hram purtati. Stiu numai (si asta pentru ca v-am cititi intamplator ) ca ocupati o functie inalta pentru care nu aveti nici stofa, nici indeajunse sinapse ! Ati ajuns in Camera Deputatilor sarmanei Romanii si nu sunteti in stare a scrie romaneste !
Imi promiteti, draga domnule deputat, ca o sa revizuiti degraba conjugarile verbelor ? Macar cateva, nu pe toate !🙂
Si… ca sa ajut si eu cum pot in a economisi, nu in a jefui (ca multi din tagma dumneavoastra), va dau de-ndata adresa, asa… ca SRI-ul spre care va veti smiorcai sa cheltuie cat mai putin, ca banii vin tot de la sarmanul roman de care va bateti joc in fiecare zi !

In speranta ca speta prostilor fuduli va disparea curand (prin vot, atac de inima, moarte de batrane, sau coma alcoolica … indiferent cum, tot bine o sa fie !), va urez… mintea romanului, cea de pe urma. Chiar daca am mari indoieli c-ar fi posibil🙂

Ioan T

1000 Bruxelles

> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

