Feed-back parlamentar no. 9. si raspunsul meu.

postat de dracu in 2007-04-30 00:50

la randu asta de mesaje, (cred) ca am cam dat cu mucii in fasole…
daca respectivu tanar e diferit de copchii de demnitar (aka fitze, nesimtire, “mah, stii cine-i tata”) . hard to believe, anyway..
daca nu, ramane valabil ce-am zis.

io:

domnule,

din cele scrise pana acum regret un singur lucru: blestemele. motivul pentru care le-am spus, e ca as fi dorit ca ai nostri parlamentari sa simta ce am simtit eu. desi nu e corect sa pedepsesti pe cei nevinovati. doar pentru acest lucru, imi cer scuze, si regret (acum) ca le-am scris. atunci eram prea furios.

mai mult de atat nu am ce regreta.

in rest, nu sunt nici fan basescu, nici membru de partid sau fan pl+pld. sunt adept al bunului simt, de care parintele dumneavostra impreuna cu colegii sai au uitat de mult. asa ca nu am facut altceva decat sa le raspund cu aceeasi moneda, din punctul meu de vedere.

nici un bun crestin nu sunt. dar asta e alegerea mea, pentru care imi asum si responsabilitatea.

va doresc sa fiti judecat dupa viata si faptele dumneavoastra, va doresc sa nu fiti inca (doar) un fiu de demnitar. si sa duceti viata pe care o meritati.

puteti sa ii transmiteti parintelui dumneavostra ca cine seamana vant, culege furtuna.

atat am avut de spus

el:
Popescu Pop wrote:
stimate cetatean european,
va inteleg punctul de vedere si consider, si eu, ca aceasta corespondenta nu isi are rostul, avand in vedere ca nu am interlocutor.
ceea ce vreau sa va impartasesc este urmatorul lucru. subsemnatul nu este parlamentar. este unul dintre aceia peste care ati aruncat blestemul mortii in chinuri, stimate cetatean preocupat de binele tarii.
da, domnule, am 28 de ani si sunt copilul unuia dintre destinatarii e-mailului dvs. spre completa mea surpriza, am vazut mesajul dvs pe calculatorul parintelui meu.
va multumesc pentru urarile ce mi le-ati facut. sper insa sa fiu judecat nu dupa imaginatia dvs bolnava si inflamata de manipulari politice, ci strict dupa viata pe care o voi duce – asta daca nu voi sfarsi prematur in chinuri, ajuns de blestemele unora ca dvs.
va mai multumesc si pentru promisiunile de a pangari viitorul mormint al parintelui meu. cred ca nu poate fi tel mai nobil pentru un crestin, decat acela de a vandaliza cimitirele. probabil ca preceptele noii religii pe care se pare ca o practicati sunt un pic diferite de cele pe care le cunosc eu.
si mai sper ca nu toti romanii sunt atat de usor de manipulat de cateva vorbe, insinuari si injurii, precum sunteti dvs. si, de asemenea, mai sper ca, la un moment dat, oamenii din tara asta, fie ca sunt in tara sau in afara ei, sa judece dupa capul lor, si nu dupa cum sunt instigati de agitatorii de profesie.
imi cer scuze daca v-am rapit din timpul dvs, si inteleg perfect ca acesta este deosebit de pretios. pt toata lumea.
va doresc sa aveti o zi minunata, sa aveti parte numai de bucurii si de lucruri frumoase.

io:

stimate parlamentar european .
sigur ca imi puteti promite ca si unii colegi ai dumneavoastra ca puneti “organili” si autoritatile pe mine. va recomand si dumneavoastra, ca si celorlalti, sa trimiteti SIE pentru a ma amuti, intrucat SRI nu are jurisdictie in afara tarii.
credeam ca dreptul de a ne injura conducatorii l-am castigat in ’89. se pare ca dumneavoastra sunteti de cu totul alta parere. nu v-am vazut totusi protestand cu tot atata vehementa cand cei de la PRM voiau sa arunce anumite persoane de la balcon. presupun ca va amuzati impreuna cu restul colegilor.
injuraturile si blestemele mi le asum, si inca nu ati demostrat ca nu le meritati.
din experienta mea de munca pana acum, in diverse medii, tari si nationalitati, am tras o concluzie:
pentru a putea comunica un mesaj, trebuie sa folosesti limbajul si mentalitatea interlocutorului. altfel mesajul nu poate trece de la unul la altul.
asa ca am luat exemplu de la domnii Antonescu (Crin), Vadim, Voiculescu, madam Buruiana, si altii, pentru a-mi putea comunica mesajul. si pentru a fi sigur ca il pricepeti.
“amenintarile” si “violentele” sunt in imaginatia dumneavoastra. inca nu am vazut om ucis de un e-mail.
sigur, pe dumneavostra va reprezinta domnii Patriciu, Iliescu, Geoana, Vadim, Voiculescu, Verestoy, Nastase, Hrebenciuc si ceilalti.
intrerup corespondenta cu dumneavoastra aici, pentru ca eu, spre deosebire de parlamentari chiar trebuie sa muncesc pentru salariul meu. si nu sunt platit daca nu ma duc la munca (si trebuie sa muncesc acolo, nu sa dorm sau sa citesc ziarele).

el:
Popescu Pop wrote:
stimate cetatean european,
va recunosc dreptul la opinie. si la exprimarea acesteia libera. de asemenea, recunosc dreptul oricarui cetatean de a nu fi multumit de deciziile celor care se afla, la un moment dat, la conducerea sau in institutiile statului .
nu pot , insa, sa fiu de acord cu comportamentul afisat de un cetatean cu pretentii civilizate.
nu pot sa fiu de acord cu injurii, cu blesteme, cu amenintari si cu violenta.
romania dvs, aceasta care include si nepotii si stranepotii unora, carora le doriti sa moara in chinuri, nu ne reprezinta. nu asta este romania, stimate cetatean roman -european!
cred ca limbajul decent si cei 7 ani de acasa trebuie sa le ai in orice conditii, si cu orice ai vorbi. asta dovedeste cu adevrat ce fel de om esti.
restul e tacere

io:
Romania, membra UE, anul de gratie 2007
parlamentul decide, in pofida verdictului CC cum ca presidentele NU A INCALCAT CONSTITUTIA, a logicii si a bunului simt, pe baza principiului democratic “asa vrea muschii mei”, suspendarea presedintelui ales prin vot direct de romani.
aceeasi Romanie, membra UE, 2007
parlamentul, conform aceluiasi principiu “asa vrea muschii mei”, hotaraste incalcarea TUTUROR recomandarilor UE in privinta referendumurilor, doar ca sa puna cat mai multe bete in roate aceluiasi presedinte ales direct de romani.
cei 7 ani de acasa si un limbaj civilizat le am cu cine merita.
nu cu trantori care si-au facut legi in asa fel incat sa isi ia salariul INTREG (platit de romani) fara a se duce la munca. vezi lipsa de forum de ieri si azi, si in alte sute de ocazii.
cand o sa dovediti bun simt fata de alegatori, o sa incep sa va respect.
va recunoasteti, domnule “parlamentar”?

el:
Popescu Pop wrote:
Romania 2007
Primavara. Pomi infloriti. Zgomot, trafic, aglomeratie. Viata.
Parinti, copii, jucarii, bomboane, parcuri.
Presedinte. Premier. Parlament. Politicieni.
Ura. Violenta. Orgoliu. Nepasare. Agitatie. Interese. Oameni contra oameni. Nesimtire. Proasta crestere. Limbaj de mahala. Blesteme. Injuraturi. Lipsa oricarei farame de bun-simt. Lipsa celor 7 ani de acasa. Lipsa culturii politice si mai ales, civice. Lipsa educatiei. Circ.
In care dintre aceste fraze va recunoasteti, stimate “alegator”?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

