Feed-back parlamentar no. 7. si raspunsul meu.

postat de dracu in 2007-04-30 00:33

parlamentar:
George Baesu wrote: Constitutia actuala prevede imunitatea parlamentara doar pentru declaratiile facute in exercitarea mandatului.Stiu ca sunt multi cei care il plac pe Basescu. Si Hitler, chiar si Ceausescu au fost placuti la inceputurile lor.Salariile noastre sunt cam aceleasi de la inceputul mandatului si doar aplicarea cotei unice( idee de dreapta) a adua o marire de la 27/28 la 33/34 milioane. Chiar e mult 1000 de euro pentru un parlamentar?
Nu toti, sau chiar putini!, din actualul parlament au o situatie financiara grozava. Am multi colegi care au copii mici, parinti pensionari si le cunosc framantarile. E dureros ca ii desconsiderati pe toti , fara sa ii cunoasteti. Pana la urma, activitatea parlamentara se desfasoara ii interes public, dar e si o lupta politica. Nu va lasati pacalit de aparente. Intrebati-va si care au fost beneficiile dvoastra personale in ultimii 2 ani si o sa intelegeti de ce cred ca Basescu nu merita efortul dvoastra.
Sa fiti sanatos si sa va vedeti fetita fericita!

io:

Domnule parlamentar,

poate oi fi eu nebun.. cititi si dumneavoastra presa de afara, vedeti reactiile SUA fata de politicieni (Geoana + Cioroianu), vedeti reactiile ambasadorului Olandei, a comisarilor europeni, si tot asa, a presei germane.. toti astia sunt niste idioti, care nu inteleg intentiile nobile ale parlamentarilor, care sunt dispusi sa sacrifice totul (mai putin salariile, imunitatea, pensia, si alte drepturi pe care si le-au votat) pentru a salva romania de dictatura prezidentiala. si a o instaura pe cea parlamentara.

pentru mine e o logica destul de simpla.

presedintele poate fi dat jos de parlament oricand, politic, fara a fi incalcat constitutia (vezi avizul CC).
parlamentul nu poate fi dat jos decat daca e de acord cu asta.
cine e in masura de a instaura o dictatura??? nici macar un referendum la care 19 mil de alegatori voteaza pentru demiterea parlamentului si alegeri anticipate nu are nici o sansa, daca parlamentul nu catadicseste sa spuna “bine, suntem de acord sa fim dati jos”.

unde e dictatura atunci?

daca constituia prevede imunitatea doar pentru declaratiile politice, care e mecanismul prin care e necesara aprobarea parlamentului pentru a ancheta un parlamentar? vedeti cazul A. Nastase, inculpat penal.

1000E mi se pare o suma enorma in conditiile in care nu va duceti la munca. ultima data cand nu s-a putut lucra din lipsa de cvorum cand a fost, domnule parlamentar? cumva astazi??? vi se pare corect sa va luati salariul indiferent daca va duceti la munca sau nu??? mie mi se taie din salariu daca nu ma duc. si nu sunt in slujba cetatenilor, asa cum se presupune ca sunteti dumneavoastra.

si inca ceva: daca sunteti atat de prost platiti, si unii dintre colegi fac foamea, procedati cum am procedat eu, cand am fost nemultumit de un job: demisia. mergeti la o firma privata, care va poate plati munca la adevarata valoare, si gata. ciudat.. desi parlamentarii abia de castiga 1.000E/luna, nu am auzit pe nici unul dintre ei sa isi dea demisia, pentru a se angaja la o firma privata pentru 2.000E/luna. aveti putin respect pentru inteligenta mea, si nu imi spuneti ca se sacrifica pentru tara..

nu credeti ca toata lumea (inclusiv parlamentarii) ar trebui platita in conformitate cu munca depusa? aveti cumva vreo initiativa legislativa in acest sens? sau macar intentionati sa faceti una? m-as mira.. cred ca colegii dumneavoastra ar fi foarte nefericiti…

Lupta politica ar trebui sa fie in interesul public, domnule parlamentar. nu in interesul parlamentarilor insisi.

cum considerati gestul domnului Geoana, de a ocupa abuziv o casa de protocol ? cum vi se pare scuza: “pai nu am ce sa fac, unde sa stau?”. am locuit si eu in bucuresti, pentru scurt timp, si din salariul meu de 700$, imi plateam si chiria de 200. Pentru ce colegul (poate si seful, nu stiu daca sunteti de la PSD) ocupa acea locuinta de serviciu , cand nu are dreptul la ea? de ce dumneavoastra, ca parlamentar, nu luati atitudine in fata acestui abuz clar? va spun eu: ca sa apareti si pe urmatoarea lista, la alegeri.

tot agitati speriatoarea “Basescu=dictator”. pai ce fel de dictator e ala care poate fi dat jos in mod legal, dar imoral, de parlament? in ce consta dictatura lui? in faptul ca vorbeste? ciudata dictatura, trebuie sa recunosc.. bine ca a fost democratie sub conducerea tovarasului Iliescu, la mineriade…

beneficiile mele personale in ultimii 2 ani sunt:
* platesc mult mai mult la facturi
* veniturile mele au scazut, pentru ca muncesc afara, sunt platit in euro, iar banii mei se cheltuie in tara.
si totusi, nu pot considera un presedinte care nu poate avea initiativa legislativa vinovat de asta. eventual as putea da vina pe cei ce fac legi, si le aplica.

lasati-ne pe noi, cei ce va platim (asa prost, cu 1000E/luna), astia multi si prosti, care nu suntem in stare sa judecam singuri, sa alegem daca vrem dictatura prezidentiala sau dictatura parlamentara.

Sanatate va urez si eu, si dumneavoastra, si celor dragi.
si constiinta.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

