Feed-back parlamentar no. 6. si raspunsul meu.

postat de dracu in 2007-04-30 00:21

io:

Domnule parlamentar,
e dreptul dumneavostra sa credeti ce doriti, asa cum e dreptul meu sa cred ce vreau. si sa spun ce cred, chair intr-o forma mai putin politicoasa.
ma vad nevoit sa ma repet. nu iubesc parlamentarii PD, PLD, mai mult decat pe ceilalti. in opinia mea, sunt cam o apa si-un pamant cu totii. si o sa fie asa cat timp nu va vom putea alege direct, prin vot uninominal .
nu sunt din circumscriptia dumneavoastra, si totusi va intreb:
cum ati votat la ultima marire de salariu pentru parlamentari? v-ati consultat si cu alegatorii daca isi doresc asta?
cum ati votat cand dl. Nastase trebuia perchezitionat?
vi se pare corect ca intr-o tara membra UE unii cetateni sa fie mai egali decat altii? daca un procuror vrea sa ma perchezitioneze pe mine, simplu cetatean, imi cere aprobarea?
nu am idoli politici, si cu siguranta Basescu e departe de a fi un idol. a facut si el destule magarii, si intr-o democratie normala n-ar putea fi presedinte. intr-una ca a romanilor, e raul cel mai mic. e chiar de ras, zau. pai ce fel de dictator e daca il puteti da jos cand vreti, si doar pentru ca vorbeste prea mult?
n-am sustinut ca ceea ce ati facut este ilegal sau neconstitutional . este doar imoral. faptul ca desi avizul CC este NEGATIV, parlamentul, pt ca vrea si pt ca ii permite o constitutie proasta, il suspenda pe presedinte.
in legatura cu SRI, sunteti deja al 2-lea parlamentar care ma ameninta cu asta. ca sa nu va pierdeti timpul, va rog sa va adresati SIE, pentru ca nu sunt in tara. ei au dreptul de a organiza rapirea / executia mea.
in incheire, vreau sa va spun ca nu ma astept sa imi raspundeti la intrebarile concrete pe care vi le-am pus, acelea cu modul cum ati votat. daca totusi ati votat impotriva maririlor de salarii si altor drepturi suplimentare pentru parlamentari (pensie, etc), daca ati votat PENTRU perchezitia lui A. Nastase, va prezint scuzele mele, si inseamna ca primul e-mail a ajuns la dumneavoastra din greseala.
Oricum, simplul fapt ca mi-ati raspuns v-a castigat ceva respect din partea mea.
parlamentar:

Valeriu Stefan Zgonea wrote:
distinse concetatean,

Cred ca esti intr-o grava eroare.
Citind voturile pro suspendare si vizitand site-ul http://www.cdep.ro ai sa observi ca numarul de parlamentari PD-independenti( PLD) s-ar putea sa ai o surpriza( ei sunt 110 dar 108 au votat impotriva suspendarii.Dl Basescu. Nu a votat dl Tariceanu , 2 PC-sti s-au abtinut- voturi anulate, 1 UDMR-ist a votat pro, 1 liberal a votat pro, etc. CONCLUZIA ; vreo 10 parlamentari din cei pe care-i iubesti au votat pentru suspendare).
NU e greu, e matematica simpla, clasa a II-a.

In ceea ce priveste referendumul, te rog sa citesti cu atentie dezbaterile de ieri si sa constati ca nu am facut nimic neconstitutional, nimic anti_Basescu, asa cum scriu doar unele jurnale nationale(🙂 ).E de datoria ta sa fii bine informat, sa ai o opinie subiectiva corecta.

Iti doresc sa participi la mai multe alegeri ca alegator si , de ce nu, poate candidat
.NU fac parte dintre aceia care voteaza doar de dragul votului.Citesc inainte, verific, imi exprim public ( in cadrul partidului in primul rand, asa e corect ) opiniile, promovez initiative pe baza consultarii cu cetateanul din circumscriptia mea ( si nu numai), ma consult cu tinerii pe forum , am pagina de net, raspund aproape on-line la mail-urile primite ( chiar daca unii folosesc un limbaj care se condamna in legislatia romana ( ma refer la ceea ce ai scris tu , daca-l dau ca plangere la SRI pentru ofensa adusa demnitatii publice, s-ar putea sa ai o problema.Dar eu nu ma ocup cu asa ceva, cred ca fiecare dintre noi se poate schimba, poate vorbi si fara sa jigneasca, poate sa accepte ca ideiile si principiile sale se pot schimba prin forta argumentelor )).

Fii convingator, citeste Constitutia, nu fii mincinos si neserios k idolul tau.Si in primu; rand nu fii populist.Asa si-a castigat si Kucima si Hitler si Mussolini si Franco.Mai citeste istoria si sa stii ca toate lucrurile sunt ciclice.

Cu stima si consideratie,

Stefan Valeriu ZGONEA, M.P.
Secretary
Chamber of Deputies
Mail: zgonea@cdep.ro
http://www.vzgonea.ro

io:

Domnule parlamentar,

ma bucur ca un alegator a reusit sa va atraga atentia. chiar daca intr-un mod demn de sedinta de condamnare a comunismului din parlament (pana la urma, invatam si noi cate ceva de la dumneavoastra).

Oricum, pentru simplul fapt ca ati deschis mailul si v-ati obosit sa dati un reply, consider ca meritati sa va vorbesc civilizat.

in legatura cu nemultumirile mele, o sa ma adresez la votul pentru referendum.
din punctul meu de vedere, nici ceilalti parlamentari (PD+PLD) nu sunt mai buni decat restul. doar se intampla, din interese politice, sa fie de partea populatie. nu i-am auzit sa voteze contra privilegiilor pe care vi le acordati cu harnicie.

si cu siguranta nu e ultimul meu cuvant, pentru ca nu am de gand sa mor foarte repede. sunt inca tanar, si sper sa ajung sa votez de multe ori.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

